elli81 Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Jeg er endelig gravid etter ett og et halvt år med prøving. Den første tiden testet jeg meg konstant med både eggeløsnings tester og graviditetstester. Fikk også rekvirert hormonprøver som jeg aldri fikk meg til å ta. Ble så stressa av alle disse testene, og at det aldri klaffet, holdt til slutt på å bli sprø til slutt. Jeg la det til slutt helt bort, orket ikke å tenke mer på det. Og tre mnd etter det klaffet det endelig. Husker at jeg irriterte meg sånn over de som sa at det å slappe av hjelper, men jeg tror bestemt det ligger noe i det. En ting jeg elsket å lese her var andres symptomer på graviditet. Her er mine: -Forstoppet -Ømme pupper (men ikke noe særlig værre enn vanelig før mensen) -Utrolig irritert (mye mer enn normalt) -Masse mensenmurringer (men de var litt svakere og på litt andre plasser enn vanelig) Jeg testet svakt positivt tre dager før ikm på en billigtest. Masse lykke til i prøvinger. Om det skjer med meg skjer det med dere også
Fullrulle86 Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 ÅÅÅ gratulerer sååååå masse:o) Du fortjener det virkelig! Håper du får et smertefritt svangerskap:o)
Lotta2010x2012 Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Gratulerer så mye! Er så koselig å lese om folk som har prøvd så utrolig lenge, men like vel får det til:D Masse lykke til videre!!
Musemor med tre søte små Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet ;-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Gratulerer så utrolig mye! Håper dere får et flott svangerskap og kos dere masse med spiren:)
(",)snartimål (";) Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 gratulerer så mye (",) håper du får ett fint svangerskap..... å lykke til .... stor grattis kram(",)
maipiken Skrevet 15. mars 2009 #10 Skrevet 15. mars 2009 gratulerer så mye.. ja, det må ha vært litt av en opplevelse å sitte med en positiv test etter så lang prøving.... Lykke til
priscilla¤jente06+feb.baby11¤ Skrevet 15. mars 2009 #11 Skrevet 15. mars 2009 Gratulerer så mye med den lille spiren
Carasnella Skrevet 15. mars 2009 #12 Skrevet 15. mars 2009 Gratulerer så masse! Det er ingen tvil om at det hjelper å slappe av og ikke stresse med å bli gravid. Har selv erfart det 2 ganger:) Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå