Gå til innhold

Sover dere på samme rom som de små når de er syke?


-carina-

Anbefalte innlegg

Helene var akkurat syk her nå, en eller annen virusinfeksjon og slet litt med pusten. Jeg turte ikke annet enn å ha henne i reiseseng inne hos oss jeg, med mobilen min på vekking hvert 45 minutt. Om barna enten sliter med pusten eller de har høy feber så bruker de alltid å få sove inne hos oss, jeg føler jeg har mer oversikt selv om jeg jo selvfølgelig sover innimellom allikevel... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ja, men nå har ikke vi fått han på eget rom enda da. Hvis han hadde hatt eget rom ville jeg nok foretrekket å sove sammen med han ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har alltid sovet sammen med sykt barn. Jeg må følge med temperaturen og slikt.

 

Nå er minsten fortsatt " gjest" i senga vår- en permanent gjest. Han er syk nå (omgangssyka, har kastet opp og hatt diare siden mandag, men er god mellom takene og er i bedring) Vi blir hjemme imorgen også, barnehagen krever 2 symptomfrie dager etter diare, så da satser jeg på at han er klar til barnehagelivet igjen mandag. Håpe-håpe, men ikke lett å bli kvitt diare på en to tre, har erfaring med at det tar en stund hos de små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille tulla får sove med oss om ho ikkje er i form, men ho har jo senga si på romme vårt enda sia ho søve i den på dagen:) Ho har broren si seng på sitt rom;)

Men broren ligger på sitt rom, sia eg ser han fra vår seng. Så da føler eg han søve like godt i si seng. Men om han kjem oppi senga vår så jaga eg jo ikkje han tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...