Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 VI har hentet ringene, ferdig inngravert og hele pakka, kjøpt og betalt. Problemet er at jeg ikke er fornøyd. Det ringparet vi i utgangspunktet hadde sett oss ut, fikk vi feil pris på. De kostet 5000 kr mer enn det vi hadde fått hørt tidligere, altså var de noen tusen fra å koste det dobbelte av det vi ville bruke på dem. Da vi var hos gullsmeden og så sist gang, tok vi et par som vi syntes var fine, var litt lei av at det var så mye frem og tilbake, så da bestilte vi bare for å bli ferdige med det. Nå som vi har fått dem, og prøvd dem på, så er det ikke rett. De ringene vi har nå, er spisse i kanten, og helt flate inni, ikke avrundet, slik vi egentlig ville ha. Man legger jo mye arbeid i å finne rett kjole til selve dagen, men ringen skal jeg jo ha på mer enn en dag! Hver dag! Jeg føler at vi har fått feil ringer, jeg forstår ikke at jeg kan ha valgt den, fordi den er langt fra slik jeg ville ha den. Så, er det så viktig å ha den rette ringen? Jeg er virkelig i tvil om det bare er jeg som er pirkete eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå