Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Jeg har i noen måneder hatt noe på gang med en veldig snill og kjekk gutt. Vi har hatt det fint og jeg trodde det begynte å bli seriøst. Han har hele tiden vært opptatt av å fortelle meg at han ikke leker med meg og at han liker meg.. Forrige helg avlyste han planene våre på grunn av jobbing. I går tok han intiativ, men det passet ikke for meg så jeg spurte om vi kunne treffes i dag.. Det var greit sa han, og jeg sendte han en melding i ettermidag om at vi kunne være hjemme hos meg siden jeg er blakk for tiden. Det syntes han var greit og han sa han skulle komme. Nå er det snart midnatt, han har ikke kommet og jeg har ikke fått beskjed heller. Ser han er online på facebook, så jeg er ikke redd det har hendt han noe på vei hit. Han har vel bare rett og slett gitt faen i å dra til meg..
Anne-B. Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Jammen du må ikke bare sitte der og sture, du får spørre hva dette her er for noe!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Jeg sendte han en sms for en time siden der jeg skrev at det var kjipt av han å ikke dukke opp her. Har ikke fått noe svar.. Jeg har ikke tenkt til å synke så dypt at jeg sender flere meldinger når han tydeligvis ikke ønsker å svare meg.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Da syns jeg du skal bestemme deg her og nå at dette tolererer du ikke og bryter med han uansett hvilke unnskyldning han finner på. Og ikke slipp ha inn om han kommer på døren din kl.2-3 i natt for sex.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 hva skjedde?? kom han til deg, eller ga han lyd fra seg...???
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Jeg hørte ingen ting fra han. Meldingen jeg sendte klokka 23 i går kveld har jeg ennå ikke fått svar på. Regner med han har droppet meg, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå