Gå til innhold

underskriftkampanje, kom igjen nå folkens

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange ganger har dere ikke lakt inn ett inlegg her og etter kort tid har måtte skru av pc for og ta ungene eller husarbeid eller kansje reise agåre til jobb.

kommer innpå dinbaby igjen en dag eller to etter og vil se hvilken svar du har fått på inlegegne dine, men da er det gått lankt ned på listen og kjempe vanskelig og finne igjenn. arrg.....

hadde det ikke vært mye greiere og kunne ha en link der det sto "dine siste debattinlegg" på, trykke på den, og vipps der kom dine ca10 siste debattinlegg opp .

bli med og skriv under på at det er noe vi har ett sterkt ønske om og få her inne :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sørland-snuppa skriver under her på at hun har ett ønske om det

Skrevet

Dette har vi prøvd før...hvis du melder deg inn i Gullsmokken, får du nemlig den funksjonen..men de nekter å gi det til oss som ikke betaler.

Skrevet

Jeg skulle gjerne sett de siste 20-30 innleggene.

Skrevet

Jeg signerer på forslaget ditt jeg Sørlands-snuppa :)

Skrevet

Kan ikke være så vanskelig å få til vel!!!

signerer

Skrevet

Jeg har det, men er jo gullsmokk medlem.

Jeg bruker ikke medl.skapet til noe annet enn å finne igjen innlegg jeg har svart på. Og jeg syns egentlig prisen er ALTFOR høy til å finne igjen disse innlegga. Latskapen er jo stor, så jeg gidder ikke å tråle gjennom 3-4sider for å finne innlegga - så jeg har bare medl.skapet gående...

Skulle gjerne sett det var gratis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...