Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Hei! Hva ser dere frem til nå, hva er neste milepæl etter å ha kommet over i 2 tri? for meg er det selvfølgelig UL, og etter det ser jeg for meg at det blir en laaang venteperiode til etter tidspunktet da for tidlig fødte er forventet å overleve. Deretter blir det vel selve fødselen tenker jeg :-) Hva med dere?
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 15+5 i dag, og neste milepæl er 20 uker/halveis, og så gå over i 3.trimester, så høygravid, så fødeklar
meg & to små vampyrer Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 2.trimester er langt ja. Etter ultralyden var overstått så er det bare å vente på 3.trimester her. Er 21+6 i dag. Så er jo 6 lange uker til da. Og så at eksamen skal være bestått og ferdig, at je blir høygravid og så fødsel:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 her er det UL om 3 uker som er neste milepæl...syns tiden flyr uansett, og har egentlig ikke hastverk med å føde;-)
tobarnsmor=) Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Ja her er det også ultralyd som er neste milepæl! Skal til torsdag på gebursdagen min og gled gruer meg har vært så kvalm og hatt mye vondt i magen så jeg er skikkelig nervøs... Helt forskjellig fra forrige svangerskap. Så jeg krysser fingrene for at alt er som det skal.
trine->mai07 og juni09 Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Her er neste milepæl å komme seg til uke 30 uten for mye påvirkning av kynnere.. er 26+2 nå, og har hatt en del av de i perioder.. Men fra uke 30 er ting litt "tryggere"
mortilgutt Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Hei! Er 27+5 og ser fram til 3.trimester....om 3 dagar!!!! JIPPI! Ellers så ser eg fram til å føda i beg av juni......
EllaBella, bølla & minifrosken Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Jeg er 13+3 nå, og nå ser jeg fram til: -Ultralyd 20. april -Første gang jeg kjenner hikking! -Første gang jeg kan "kommunisere" med Minifrosken gjennom magen, stryke på, få et sprk tilbake, dulte litt tilbake og få et dunk i retur :-)
EllaBella, bølla & minifrosken Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 (og selvfølgelig det "faste", som permisjon, fødsel og denslags ;-) Men her og nå er det mer de litt "kortsiktige" tingene jeg ser fram til)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 15. mars 2009 #10 Skrevet 15. mars 2009 Jeg er 17+3 og har vært på UL. Så det neste jeg gleder meg til nå er vel å være halvveis(20+1). Så er det å være 24+0 når babyen kan overleve selv om den blir født prematurt.... Ellers gleder jeg meg vel mest til 13 mai. Da er det 3D UL i lysaker....:-D
Molait Skrevet 15. mars 2009 #11 Skrevet 15. mars 2009 Tja..først er det første time hos jm 7/4. Gleder meg til å treffe jm igjen. Hun er virkelig koselig. Og litt tøff. Ikke sånn dilldall, hun snakker fra levra og sier det som det er. Regner med jeg kommer til å gå lite på hs så derfor gleder jeg meg til timen. Så er det da ord. ul i slutten av april. Lurer på om de ser kjønn. Nå vet jeg allerede at det er tvillinger, så slipper det sjokket da;) Ellers skal jeg på masse kontr+ul. Så kommer sm uke 20-26 en gang. Gleder meg til å kjenne dem, men samtidig ikke. Vet hvor slitsomt det kan være med en og tenker det blir livat med to. Godt å kunne sove om natten og:) Gleder meg masse til 3D-ul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå