Gå til innhold

Hva er neste millepæl for dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva ser dere frem til nå, hva er neste milepæl etter å ha kommet over i 2 tri? for meg er det selvfølgelig UL, og etter det ser jeg for meg at det blir en laaang venteperiode til etter tidspunktet da for tidlig fødte er forventet å overleve. Deretter blir det vel selve fødselen tenker jeg :-)

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15+5 i dag, og neste milepæl er 20 uker/halveis, og så gå over i 3.trimester, så høygravid, så fødeklar :)

Skrevet

2.trimester er langt ja.

Etter ultralyden var overstått så er det bare å vente på 3.trimester her. :) Er 21+6 i dag. Så er jo 6 lange uker til da. :)

Og så at eksamen skal være bestått og ferdig, at je blir høygravid og så fødsel:)

Skrevet

her er det UL om 3 uker som er neste milepæl...syns tiden flyr uansett, og har egentlig ikke hastverk med å føde;-)

Skrevet

Ja her er det også ultralyd som er neste milepæl!

Skal til torsdag på gebursdagen min og gled gruer meg har vært så kvalm og hatt mye vondt i magen så jeg er skikkelig nervøs...

Helt forskjellig fra forrige svangerskap.

Så jeg krysser fingrene for at alt er som det skal.

Skrevet

Her er neste milepæl å komme seg til uke 30 uten for mye påvirkning av kynnere.. er 26+2 nå, og har hatt en del av de i perioder.. Men fra uke 30 er ting litt "tryggere"

Skrevet

Hei!

Er 27+5 og ser fram til 3.trimester....om 3 dagar!!!! JIPPI! Ellers så ser eg fram til å føda i beg av juni...... :)

Skrevet

Jeg er 13+3 nå, og nå ser jeg fram til:

-Ultralyd 20. april

-Første gang jeg kjenner hikking!

-Første gang jeg kan "kommunisere" med Minifrosken gjennom magen, stryke på, få et sprk tilbake, dulte litt tilbake og få et dunk i retur :-)

Skrevet

(og selvfølgelig det "faste", som permisjon, fødsel og denslags ;-) Men her og nå er det mer de litt "kortsiktige" tingene jeg ser fram til)

Skrevet

Jeg er 17+3 og har vært på UL. Så det neste jeg gleder meg til nå er vel å være halvveis(20+1). Så er det å være 24+0 når babyen kan overleve selv om den blir født prematurt....

Ellers gleder jeg meg vel mest til 13 mai. Da er det 3D UL i lysaker....:-D

Skrevet

Tja..først er det første time hos jm 7/4. Gleder meg til å treffe jm igjen. Hun er virkelig koselig. Og litt tøff. Ikke sånn dilldall, hun snakker fra levra og sier det som det er. Regner med jeg kommer til å gå lite på hs så derfor gleder jeg meg til timen.

Så er det da ord. ul i slutten av april. Lurer på om de ser kjønn. Nå vet jeg allerede at det er tvillinger, så slipper det sjokket da;)

Ellers skal jeg på masse kontr+ul.

Så kommer sm uke 20-26 en gang.

Gleder meg til å kjenne dem, men samtidig ikke. Vet hvor slitsomt det kan være med en og tenker det blir livat med to. Godt å kunne sove om natten og:)

Gleder meg masse til 3D-ul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...