Tjohoppsannhei Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Skal i banken til uka, søke om i overkant av 900 000 i lån. Har 100 000 i egenkapital. 380 000 i inntekt. 200 000 annen gjeld. De låneevnetest-tingene gir meg bare 830 000, men tror dere jeg får resten også hvis jeg viser dem hvor ryddig økonomi jeg har (budsjettfrik, har ALT regnet ut og oppdelt per mnd, sparer fast hver mnd) og viser at jeg kommer til å gå opp i lønn (driver med master, pluss går opp i ansennitet om et par år)? Offentlig ansatt med sikker jobb herfra og inn i evigheten er jeg også. Er så NERVØS! Har funnet den perfekte leiligheten nå.... Går det bra tror dere?
Gjest Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Ja, det tror jeg! Lykke til og skriv når du får svar!
Tjohoppsannhei Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2009 Takk for det, håper så VELDIG at det går bra! Funnet leilighet like ved familien, ligget ute lenge så jeg kan presse pris, ingen motbyder i sikte, i skogkanten ved lysløypa, kan ha hund, kjempelave felleskostnader... Åååå, jeg VIL! Skal skrive når jeg har vært der, er på onsdag. Å nei tenk om det ikke går, usjameg, nei nå, må tenke positivt. ....og roe meg ned litt, hehe, er en besatt kvinne :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå