Gå til innhold

Skal til København! Shoppingtips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å titte etter klær til smurfen og kanskje litt mammaklær til meg selv. Har vært i Køben en del ganger, men aldri som gravid. Noen som har noen tips til hvor jeg skal gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magasinet i strøget har barneklær i 4.etasje. Merkeklær, men masse søte ting, synes bl.a Molo er kjempestilig, masse freshe farger!

Skrevet

Elmegade, som er den fjerde gata på høyre side når du har gått over brua til Nørrebru, er en handlegate man absolutt bør besøke hvis man ønsker seg unna værste turiststrømmen og vil ha småbutikker med personlighet. Husker det var en barneklesbutikk der med fantastiske klær. Du kan finne masse fint babytøy i København, mye retro, men jeg har heller aldri vært der når jeg har vært gravid, så jeg husker ikke hvor jeg så det....

Skrevet

Jeg har akkurat kommet hjem fra København i dag. Mitt tips er å unngå strøget for der er det litt dyrt synes jeg (dyrere enn i Norge). Ta noen sidegater! Spis masse god mat! Selv var vi på Mama Rosa (strøget) og spiste billig god mat. God tur! :D Ps mange fine tunikaer på Indiska!

Skrevet

Tusen takk for alle tips! Gleder meg til å sjekke ut butikkene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...