kveitebolle Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Jeg venter da gutt i juni, men vet liksom ikke hva vi skal kalle den lille.. har ikke så mange eksempel heller.. barnefar er kjempe kresen! jeg til nå har veldig lyst å kalle den lille Ruben, hva synes dere om det? jeg liker også Lucas, men det er kjempe populært og jeg vill ikke at gutten min skal havne i samme klasse med 5 andre som heter det samme.. Andre eksempel navn jeg synest er fint er: Ruben Andrê Kristian(men er jo også ett populært navn) Eirik Barnefar er ikke gira på noen av di ovenfor... hvis noen har tips så kom med di:) på forhånd takk:)
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Vi hadde en laaaaaaaaaaange diskusjon før vi kom frem til Sander! Er ikek 100% sikkert enda, men så og si!
MorStine+jente09 Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Nicolai!! Jeg synest det er kjempe fint Skal ha det selv!
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Henrik heter gutten vår.. ordentlig gutte navn synes vi. Gå inn å les hva navnene betyr.. da får navnet en annen "mening" :-)
2flottebarn;) Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Johannes Martin Sebastian Synes også at Kristian er veldig fint!
Mamma til snart 4 Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Ruben er ett fint navn;) her i magen ligger lille Leander;)
shabby Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Jeg ville stemt på Eirik. Er personlig ikke så veldig glad i navnet Ruben. I min mage tror jeg d ligger en liten Henrik.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 oi ja navn er vanskelig, slenger på en liste med guttenavn jeg kommer på og tarmed navn til guter jeg gikk påskole med som barn. kansje det hjelper. ellers blir det fort en liste med popis navn. Tobias Johannes Carsten Mathias martin morten Marius kristian Tormod Helge Bård Torgeir torstein kristffer Lars sindre simen sondre daniel espen jens ola/ ole frank oddvar geir tore andreas nei kommer ikke på fler akkurat nå ble mest navn fra barndommen her. kansje finner du /dere noe dere liker eller så finer dere hvertfall noe somike er aktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå