Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Han vil derimot på stranden med kamerater. Hva i h..... Vi bodde nemlig i varmestrøk i 1,5 år og aldri ville han på stranden med meg. Men nå er han på tur til bahamas og har vært på stranden 2 dager på rad. Og til dere som skriver at han sikkert er flau over kroppen min, det kan godt være. Men jeg vil bare på peke at jeg er en almindelig pen jente, uten cellulitter og strekkmerker. Og han er 12 år eldre en meg og har hengemage. Og til dere som lurer på hvorfor jeg er sammen med han, grunnen er at jeg elsker hans personlighet.
Gjest Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Gruppepress kanskje? Han synes kanskje ikke egentlig at stranda er kult men når gutta skal så blir han med? Også godt voksne menn kan innimellom la seg lure med på ting de ikke egentlig liker for å være en av gutta. Eller kanskje han er redd for at du vil bli sjalu når han titter på andre enn deg, og det er jo gjerne litt vanskelig å unngå når man er på en strand med skikkelig masse naken hud. Og det er jo ikke verre enn å spørre ham når han kommer hjem hvis du virkelig vil vite :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå