Gå til innhold

Kan ikke dere motivere meg litt a?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal male en kiste og en gammel vedkasse. Jeg har masse gamle møbler som skal males i hvitfargen "Latte". Jeg er ferdig med seks stoler og en annen vedkasse. (Bruker de til leker og rot siden det er lokk på dem) Jeg elsker nemlig gamle møbler og hvitmaling.

Men nå er det sent. Har brukt dagen på å vaske huset. Kassene står klare oppå søplesekker. Nye pensler er innkjøpt. Alt er klart. Bare å åpne boksen og begynne egentlig. Men så gidder jeg liksom ikke.

Motiver meg litt da. Sånn at jeg får gjort det i kveld:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom igjen, tenk så fint det blir å ha søndagen fri og kunne sette dine nymalte og lekre møbler på plass der de skal være! Litt jobb nå, men så verdt det i morgen! =)

Skrevet

TUSEN TAKK JENTER:O)

Det funket! Nå har jeg malt kassene mine. Eller rettere sagt grunnet dem ett strøk. Må nok male et strøk til i morgen:o)

Det var litt viktig å få gjort det i kveld. Grunningen er oljebasert og da stinker det maling i hele huset. I natt sover minstemann hos foreldrene mine, så da slipper han den mest intense lukten. Selve malingen er vannbasert. Det lukter mye mindre så da er det ikke så farlig om minsten er hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...