Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Fordi alle har bart og kvinner som er mørkere vil det da kunne vises mer. Blondiner har like mye bart,men synes kanskje ikke så godt- borsett fra i solen! Er vel egentlig selvforklarende HI?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 De fleste har bart, men det syns bedre på brunetter, noen har korte hår og andre har lange hår.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Herre gud så dumme dere er dere over her! Følg med i "timen" så forstår dere hvorfor hi skriver dette.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Fulgt med i timen, herregud, regner med at du nå mener hun referere til et annet innlegg her, hvis det er det du mener så er det faktisk ikke alle som henger på dib HELE dagen!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Hvorfor skriver Hi dette? Jeg har tydeligvis ikke fulgt med i "timen" :-) Samtidig så kan jeg informere om at jeg er brunette, men har ikke bart ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå