tiny_me Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 samboeren min fortalte familien sin at jeg er gravid her om dagen, men ettersom vi ikke skal ha sønnen hans før til helga igjen så har ikke han fått vite noe enda. jeg hadde faktisk gleda meg til å si det til han sammen, og forklare at han skulle få en ny søster eller bror. men NEI da, det var ikke planen til søstern til samboeren! for vi fikk tlf i stad fra en veldig missfornøyd gutt som ikke ville ha en søster eller bror for tanta hans hadde sagt at han skulle få enda ett plagsomt småsøsken! går det ann å ha så lite respekt at ikke hun kunne ha holdt kjeft til vi fikk fortalt han det selv??
ღminmaibabyღ Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 du liker virkelig ikke den dama!!! er det samme søstra som med pølsene?
tiny_me Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 nei jeg liker henne virkelig ikke. og ja, det er samme dama
Kongeørna Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Hmmm.... Er det noen hormoner ute og går her?
casandra1980 Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Synes virkelig det var respektløst ja. Hadde blitt møkkforbanna og sagt min ærlige mening om den saken. Dårlig gjort,rett og slett.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Det var utrolig teit av henne å si det på den måten. Men når dere sier det til andre folk så må dere jo også gi beskjed om at dere vil si det til han selv. Hvis ikke skulle dere ha fortalt ungen det først og så resten av familien senere.
tiny_me Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2009 var ikke akkurat så lett det når deler av familien skjønner det, og vi bare ser han annenhver uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå