ifie Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Gutten vår nærmer seg to år, og er på god vei til å vokse ut av voksiposen. Den er vel egentlig for liten nå, men har bestemt meg for at den skal passe resten av vinteren (vi legger et teppe over overkroppen hans siden det er der det blir glissent). Jeg husker ikke hva vi brukte i fjor vår/sommer/høst, men om det blir kald sommer vil jeg gjerne putte han i en pose når han sover ute. Er redd det skal bli kalde glipper i teppet Hva bruker dere til deres 2-åringer? Vår, sommer, høst, vinter?
mamma*til*tre Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Vi har en lang ticket pose, torr den er 115 cm. Ikke av de aller varmeste posene, men varm nok på denne kanten av landet. Bruker bare et teppe over på de kaldeste dagene. Kjempegod pose som holder seg veldig bra i vask. Tror den koster mellom 1000-1200 for den lengste modellen. Ellers har babynest og noen gode poser med og uten lammeskinn. Et alternativ om sommeren er å bruke en snøggel (teppepose) så unngår du kalde glipper i teppet.
LilleStjerne Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Jeg bruker Odenwalder til min 2,5 åring. Er kjempefornøyd selv om den visstnok fikk dårlig i testen på TV2 hjelper deg. Det var hvertfall den lengste posen jeg fikk tak i da hun hadde vokst ut av den gamle. Har også et ullpledd som legges over dersom det er veldig kaldt. De i bhg sier at hun er alltid varm når de tar henne ut etter soving. Barnevognhuset Rudo har visst fått veldig bra kritikk av sin Troller Iglo pose. Ikke er den så veldig dyr heller i forhold til f eks Voksi.
EinFrosk Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Typisk tv2 hjelper deg. Odenwalder fikk dårlig kritikk fordi den tok lett fyr, samme med voksi. Troller Iglo som tyddeligvis kom godt ut var i følge dem samme pose som voksi. Var ikke den brannfarlig da? De brannfarlige posene ble overtent da de holdt en blåselampe mot en pose som hang loddrett. Klart den tar fyr da. Odenwalder forklarte også at de bevisst har latt være å innsette den med flammehemmende kjemikalier fordi de kan være giftige.
Sistah*G07*J09* Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Voksi Urban! Kan ikke skryte nok av denne posen er kjempe fornøyd med vår, følger med en baby del og en toddler del, så du kan gjøre den lengre Super pose, som ikke er altfor dyr heller
LilleStjerne Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Dattera mi bruker posen sin når hun sover i bhg så jeg får håpe de som jobber der ikke har for vane å løpe rundt med blåselamper... ;-D
Knøttefrøken Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 sy deg en selv med lang dyne far ikea e.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå