Gå til innhold

Jeg har en x

Anbefalte innlegg

Skrevet

som ikke vil bekrefte venneforespørslen min på facebook. Fordi? Jo for dama hans blir så sjalu. Vi snakker om at det er maaaaange år siden det ble slutt. Jeg har vært samboer i 13 år etterpå. Mannen her bestemmer ikke hvem jeg skal ha på facebook. Skjønner ikke at noen lar seg diktere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo et klart tegn på at dama hans er viktigere for han enn du er det.

Kanskje du skulle respektere andres meninger og følelser?

En ex er en ex uansett hvor lenge det er siden. Jeg har en ex jeg var sammen med for 11 år siden, og han er fortsatt i mine tanker. Han som gjorde det slutt :(

Kanskje det er det denne damen er redd for også?

Skrevet

Kanskje han ikke vil ha deg på vennelista, og bare skylder på dama? Jeg har brukt samme unnskyldninga selv jeg...

Skrevet

Hvorfor i huleste skal man på død og liv ha en eks på vennelista på FB?

Jeg føler ikke noe behov for å ha mine ekser der. Ikke han jeg har barn sammen med engang.

Skrevet

Ehh.. som en over sier, det kan være en unnskyding. Ekser er ofte eks fordi man ikke passet sammen, og hvis dere ikke har hatt noe særlig kontakt de siste årene, så er det ikke sikkert at han vil rippe opp i ting og tang. Det blir noe annet å akseptere en skolevenn eller en bekjent.

Du overvåker han jo på en måte ved å ha full tilgang til profilen hans.

Skrevet

Kanskje han har ropt navnet ditt når de har sex? Eller at han har vært utro med tre av de andre eksene sine? Kanskje han ikke vil ha deg snokenes rundt på familiebildene sine. Hvem vet? Kanskje det er helt greit å ikke legge til eksene sine? Selv har jeg mine på vennelisten og jeg må si at det plager meg litt i blandt ettersom jeg føler at jeg må passe litt på hva jeg sier i et noen situasjoner.

Skrevet

Det var jeg som skrev det, og det er nettopp det med å bli "overvåka" av en eks som var poenget mitt også:)

Skrevet

Vi er venner i rl selvfølgelig. Dette på han sitt initiativ. Han sender meg x antall sms meldinger hver eneste uke. Hun vet ikke at jeg er en x så jeg ville jo bare blitt en i mengden. Skjønner ikke at noen orker sjalusi i hverdagen. Må være utrolig slitsomt.

HI

Skrevet

De kan ikke ha så mye åpent i forholdet sitt, hvis hun ikke vet du er en eks.

La det være, og slutt med spekulasjonene. Ikke sikkert han vil at andre skal se at du er venn med han på FB, da.

Skrevet

Jada skal legge det bak meg. Jeg vet forresten heller ikke hvem alle xene til min samboer er. Ingen interesse heller faktisk. Neste gang han sender meg en sms skal jeg si at jeg ikke gidder å være hemmelig vennen hans hehehehehe:)

HI

Skrevet

Hvis hun ikke vet at du er en eks, så er det vel enda større grunn til å tro at hun er en teit unnskyldning han bruker for å slippe å ha deg der!?

Skrevet

Liker mannen din at han sender deg mange sms hver uke da ?

Hvorfor gjør han det egentlig, siden dere begge er i et forhold...

Hadde du likt at mannen din fikk en drøss av sms fra en eks ?

Det er en god grunn til sjalusi etter min mening.

Skrevet

For meg så virker det som om du er misunnelig Hi. Hvorfor må du på død og liv ha denne xen på FB? La nå denne damen få ha mannen sin i fred.

Sånne som deg er skikkelig plagsomme xer. Tenk om mannen din hadde en sånn x som deg etter seg?

Skrevet

Nei hvorfor sende noen mange sms? Jeg vet ikke hvem mannen min får meldinger fra. Orker ikke mistenke alt og alle hele tiden jeg. Du over her som synes jeg er en slitsom x. Du er sikkert en av de utrolig sjalue damene som sjekker alt typen din gjør i løpet av en dagen. Jeg er ikke en slitsom x. Han sender meg sms og jeg svarer. Hvem er slitsom? Jeg synes bare det er rart at han ikke vil legge meg til, men allikevel er den som holder kontakten mellom oss vedlike.

Skrevet

Jeg tror ikke du hadde likt at mannen din sendte masse sms til en eks, tror ikke du er så likegyldig som du antyder.

Det at det er så viktig for deg å ha denne eksen på FB, tyder kanskje på at du ikke er helt ferdig i forhold til han?

Og hvis du er så lite sjalu og likegyldig, er det ikke sikkert at hans nye dame er, kanskje hun er mer "normal" og ikke liker at mannen sin har masse kontakt med eksene sine.

Jeg ville blitt sjalu om mannen min hadde masse kontakt med sin eks, anser det som helt normalt. Er ikke hysterisk og mer enn normalt sjalu jeg ;-)

Skrevet

Det er ikke viktig for meg å ha han på facebook for å ha han der. Hvis du skjønner. Det jeg ikke gidder er nettopp det hemmelighetskremmeriet han driver med. Hvis jeg skal være en hemmelig venn får han finne seg noen andre å leke med. Jeg orker ikke å fundere på om mannen sender masse medlinger til en x eller ikke. Jeg føler "nye" damer som en mye større trussel for å si det sånn. En x er jo en x for en eller annen grunn. Ikke den største trusselen slik jeg ser det.

Skrevet

Hvis dette plager deg så mye, så syntes jeg du skal ta det opp med ham. Eller slutte å svare på mld hans.

Det er jo tydelig at han driver med et dobbelt spill her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...