Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Ok, har seg slik, vi har vært sammen i 7 år. Etter fødselen så begynte han å være mer og mer ute på kveldene. Hvis det ikke var jobb, venner eller andre viktige ting så måtte han alltid ut. Hverdagen ble at han gikk ut så og si hver dag. Først så syns jeg det var deilig selv så fikk jeg litt tid for meg selv. Men etterhvert så savnet jeg han mer og mer, sa det til han også men var alltid noe han måtte i kveld. For ei stund siden kom jeg over en tråd her inne hvor flere hadde dette problemet og hvor mannen var utro. Vi har ikke hatt så aktivt sexliv heller etter vi fikk ungene. Men jeg elsker han jo overalt for det! Vet han savner sexen vi hadde, og jeg syns veldig synd på han. For det har ikke noe med han og gjøre at vi ikke har sex. Men jeg prøver nå så godt jeg kan. Uansett så en kveld så var det så mange meldinger som pep inn på telefonen hans. Jeg spurte hvem det var, nei var noen på jobben og at han måtte på jobb. Hallo!! Hvem går på jobb en lørdags kveld 3 uker på rad? Jeg sa ok og at jeg måtte legge meg tidlig uansett fordi jeg var trøtt. Jeg la meg men ble så irritert, fikk ei veninne til å komme og passe på barna, kjørte ut og ned på jobben hans, der var det ingen bil og ikke noe lys på kontorene. Ringte han mens jeg stod utenfor, han tok den og jeg spurte om det var travelt på jobb. Ja det var skikkelig travelt, han og en kollega jobbet. De ble jobbende hele natta sa han. Han skulle bare ut og handle mat. Så jeg satt og ventet litt, ingen gikk ut og ingen kom tilbake. Dagen etterpå var det samme leksa. Jeg har som sagt en uttrivelig tanke om at han er utro. Har ikke turt å konfrontere han med dette enda. Tenk om han ikke er det, og hva kommer han til å tro når jeg har forfulgt han? Hehe virker jo som jeg er den sprøe dama. Hva tror dere? Og hva skal jeg gjøre ? Jeg elsker denne mannen, vi har opp og ned turer! Men han er helt utrolig og betyr masse for meg. Og jeg vil ikke miste han. Vet dette med sexen plager han veldig og han spør meg ikke lenger om vi skal ha sex, så tenkte han kanskje da får det av noen andre.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 I forhold til det du skriver og slik jeg oppfatter det så er det tviler jeg sterkt på at han IKKE er utro. Noe merkelig er det i alle fall han driver på med. Det er jo helt tydelig at han gjør noe han skjuler for deg, når han sier at han er på jobb også er han ikke på jobb. Ingen fortjener å bli behandlet slik. Jeg syns du skal sette deg ned med han og fortelle han hvordan du føler ting, at du syns det er merkelig mye "jobbing" for tiden (og tro meg, det høres veldig merkelig ut) og at du har sterk mistanke om at han er utro. Du trenger ikke nevne at du har "spionert" på han, men si det du føler og at det plager deg fryktelig. Hvis han ikke har noe å skjule så tenker jeg at han bør ta litt mer hensyn til deg og hva du føler, han vil sikkert også forklare litt nærmere hvorfor han må jobbe så mye etc. Han vil forhåpentligvis overbevise deg om at han ikke har gjort noe galt. Hvis han greier å overbevise deg men all den mistenksome "jobbingen" og flying ut på byn vedvarer, så tror jeg at jeg ville ha stukket innom på overaskelses besøk på jobben en lørdags kveld eller midt i ukedagen, hva med å skaffe barnevakt og ta med noe mat og dra på jobben, for å gi han en positiv overaskelse? (noe du kan gjøre før du konfronterer han og) Da kan han jo ikke akk spørre hva du lusket rundt på jobben hans for :-) Jeg skjønner deg godt. Det må være fryktelig vondt å ha slike tanker. Og sannsynligheten for at du har rett i disse tankene er etter hva jeg leser ganske stor. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå