Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Huff... drømmer konstant om at det dukker opp ei jente på døra. Går her med liten mage og er kåt og våt hele dagen.. Noen som vet hvordan jeg kan få oppfylt drømmen min??? (bor i Sandnes,Rogaland)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Vi har en liten klubb som vi har dannet etter å ha møtt hverandre på nettet! Holder til på Sola. Kanskje du er interessert? Vi er 8 stk, og har forskjellige tema hver gang vi møtes. Hvor gammel er du, og hvordan ser du ut?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Er det virkelig damer som holder på sånn som dette? I et svangerskap? Eksprimenterer med jentesex og diverse uten at mannen er involvert? Jeg trodde virkelig at det holdt med fantasien for de fleste men nå begynner jeg å lure... Eer det bare jeg som synes det er ekkelt å tenke på eller får jeg noe støtte her? Hadde faktisk ikke falt meg inn å drive med "klubb" og treffe jenter for sex. Det er faktisk utroskap i mine øyne...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Har ikke så lyst å legge ut informasjon om megselv her, lett å bli gjennkjent. Hvis du har en mail eller bruker uten profil, så kan jeg sende bilde og mer om megselv.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Anbefaler deg å ikke gjøre det! Tenk om det er noen som bare er ute etter å lure deg. Du vet aldri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå