....mammatilto... :))) Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 har ei jente på 1år som driver og stikker fingrene den i halsen så hun bryter seg, nesten kaster opp flere ganger om dagen. Dette er noe hun har forsket på nå i det siste og har funnet ut at man kan jo kaste opp om hun stikker fingeren langt nok ned. Gjør alt jeg kan til min makt for at hun skal slutte. Noen som hvet hva det er ??
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 hmmm...vrikelig snålt! :0( Har ikke hørt om/vært borti noe liknende, dessverre... Men hva med å avlede henne når hun begynner med dette?
Masaili <3 Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Har du snakket med helsestasjonen/lege om dette? Høres rart ut... aldri hørt om sånt.. Ville hvertfall hørt med helsestasjonen i første omgang!
ifie Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Gutten vår begynte med dette (han kastet ikke opp da), da han var... kanskje rundt et år. Jeg spurte på helsestasjonen, og fikk som svar at det var bra at han trente opp brekningsmusklene! Nå er han snart 22 mnd og det hender han stikker fingrene i halsen enda, men han kaster fortsatt ikke opp! Vi har alltid bare sakt at han skal slutte og tatt vekk hånda e.l. - ikke gjort så stort nummer ut av det. Siden de ikke sa noe mer på helsestasjonen, regner jeg med det bare er forskning fra deres side. Om det ikke roer seg, eller hun kaster opp ofte, vile jeg tatt kontakt med helsestasjonen og spurt de
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Du det der gjorde snuppa mi også en periode rundt 12 mndrs alder. nå er hun 17 mndr og har sluttet. Ingen fare )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå