Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag


lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har dere gjort det dere planla?

 

Vi har vært i byen fra kl 11 som planlagt, ungene har rennt på rattkjelke i bygaten.

Har spist biidos i byen

Kjørte hjem en tur når gubben skulle se kamp, og jeg ryddet en hyllereol i kjelleren som jeg har planlagt lenge at jeg skulle rydde.

Jeg og lillemor kjørte til byen igjen, så fikk hun kjøre med hest og vogn. Hun ville jo aldri gi seg, og kjørte 7 ganger. (var ikke kø da, så da var det mulighet til det).

Så dro vi til mamma en tur hvor eldstemann var.

Etterpå kjørte vi hjem, og tok det enkelt, puttet en ferdigpizza i ovnen.

Etter pizzaen tok jeg meg en skitur med påfølgende dusj.

Nå sitter jeg alene her, samboern gikk å la seg, han var så trøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...