Ella <3skatten min<3 Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Er så forvirra jeg nå, og en smule fortvilet og bittelitt (leses SUPER) stressa........ Slutta på pilla for litt over en månede siden.Har ikke fått mensen ennå, men det forventer jeg heller ikke da jeg har PCO, så eggløsning og "normale" sykluser er fremmed ord for meg. Men kroppen min har slått fullstendig krøll på seg, De siste 14 dagene har jeg hatt null matlyst. Må tvinge i meg et til to måltider om dagen, er småkvalm innimellom, men ikke noe verre enn at jeg klarer å jobbe meg igjennom det. Men det verste er puppene mine. De har begynt å krype ut av bh`n, og det i et rasende tempo. Har alltid vært en 75C, men forrig uke måtte jeg kaste alle mine "gamle" bh`r, og gå til innkjøp av nye i størrelse 75D (uff.... ser jo rimelig teit ut på lille meg på 160 cm med mine 55kg... men det verste er at puppa er i ferd med å krype ut av de nyinnkjøpte bh`ne også.... er en liten kant som hopper ut allerede i dag.... hjelpes meg!!!!!Føler meg litt som Pamela om dagen... og liker det ikke. Har testet negativt den 10 mars og i dag..... så tviler på at jeg er gravid. Men siden jeg aldri har hatt en normal syklus, ikke får eggløsning sånn uten vidre, og i tillegg ikke vet om jeg har en 28 dagers syklus eller mer, så aner jeg jo ikke hvor jeg ligger i "løypa" og vet dermed ikke når jeg kan teste og forvente et "riktig" svar.... Skal til gynekolog denne mandagen som kommer (16), for å se om jeg kan få pergo ol... så får vi se hva de sier der.... men lurer jo på om det er noen her inne som har hatt en lignende opplevelse etter p-pille slutt ??????? Noen som har noen kloke svar å komme med til et stykk forvirret puppeguri ?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Puppene mine blåse seg opp ei uke og to før mensen...og det e så mye at eg må ein cup-strl. opp, minst. Va i allefall sånn måneden ette eg slutta på p-piller....men det va meg da..hehe. Har alltid hatt puppespurt i slutten av syklus når eg ikkje går på piller e.l. Men som sagt..det e meg da... Kor gammal e du?! For mine hadde siste voksespurt siste halvår før eg fyllte 25! Hvis du e eldre...så har eg desverre ingen flere svaralternativer te deg..
Ella <3skatten min<3 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2009 Jeg er 26år gammel (eller ung).... har aldri opplevd dette før. I tillegg føles nippelen og området rundt varmt ut, de har definitivt en høyere tempratur enn huden rundt... merkelig. Prikker og klør litt i puppene innimellom... men ikke daglig. Rare greier dette her. Men så kjenner jo ikke jeg kroppen min så godt, med tanke på at jeg aldri har hatt regelmessig syklus, og mange år med p-pille bruk har vel fått kroppen til å gå litt i dvale. Sexlysten har sakte men sikkert forsvunnet de siste ukene også.... og jeg har null utflod (uff... masse detaljer her nå). Kroppen føles bare så "fremmed" om dagen, er akkurat som den lever sitt eget lille, hemmlige liv, uten å ville fotelle meg hva det er som skjer. Men kan nok være som du sier at det er i forbindelse med syklusen... men rare greier er det uansett Godt å høre at det ikke bare er jeg som opplever at puppene kryper ut av bh`n
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Prisen me måtte betale for makta over mannfolka Mista makta over vår egen kropp!! Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå