Gå til innhold

hjelp meg klarer snart ikke mer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har to 3 åringer som bare tuller og nekter å legge seg. Null respekt for meg og er helt ville! bare det ene som er meg, what to do? jeg er superkvalm og sliten!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ingen råd til deg. Håper det går seg til:-))))

Hva med mannen?

Bare lurer, har du tvillinger også venter du tvillinger?

Skrevet

uff, har du noen til og hjelpe deg? du kan jo prøve og skille dem og, sånn at de ikke girer hverandre mer enn nødvendig.. vet ikke om så mye annet, men full sympati for kvalm og sliten ihvertfall...

Skrevet

mannen er på fest. Nei, bare ene ungen er min. Venter ikke tvillinger såvidt jeg vet=)

Skrevet

Jeg har også en treåring i huset her nå som er totalt bajas.. han har vært litt opp og ned i formen 2 siste dagene.., så jeg lot han sove 1,5 time på dagen i dag.. Og det var visst veldig veldig dumt ja...

Nå løper han rundt i huset som han er besatt.. Og jeg sitter og gjesper.. .Litt gravid og altfor trøtt.. hehe.. =)

Skrevet

Du setter grenser, legg dem på hvert sitt rom, din egen i din seng og overnattingsgjesten på barnerommet. True dem med konsekvenser, og gjennomfør det...

Skrevet

Du er sikkert kul å være på overnattingsbesøk med Dulosten..;-) Hehehe...

Skrevet

Hehehehehe =D

Til HI; Slik er det når ungene har overnattingsgjester ;) Kan ikke forvente at de legger seg til å sove med en gang da... Og er ikke det noe av sjarmen da? ;)

Skrevet

LER cherry coke

Ups, litt tom i skallen i kveld. Var sikker på at du ventet tvillinger, men neida, da tok jeg feil ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...