Gå til innhold

selvpleie- egenpleie


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye bruker dere i md på dere selv, da er alt fra frisør, tøy, hudpleie, sminke evt røyk ink? har dere en fast sum på egenpleie?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Vil tro i gjennomsnitt 500 kroner på hud/hår/sminke/parfyme, men ting går som regel i "puljer" - frisør blir jo gjerne dyrt, og kjøper jeg sminke kjøper jeg gjerne mye om gangen.

Noen måneder bruker jeg ingenting, mens jeg andre måneder kan bruke 1000-1500.

Har blitt lite i det siste, orker rett og slett ikke nå når jeg begynner å bli ganske gravid...=P må bruke opp alt som står i skapet også.

 

Klær handler jeg lite av nå som jeg er gravid, men kjøpte meg faktisk en mammabukse og en ny BH i dag. Har også kjøpt meg noen lange gensre og topper som jeg også kan bruke etterpå. Bruker kanskje 500 i måneden på klær også, men der også i "puljer".

Skrevet

Det er virkelig ikke mye. Kjøper shampo og balsam på tilbud på HM og sann, sminke i puljer som varer lenge. Mer type 500 kroner i året. Men da er frisør gratis, eller nesten gratis...

Skrevet

Det er lite det.. Veldig lite.. hehe.. Jeg kjøper jo shampo og balsam.. Men bortsett fra det så er det nok ikke noe spesielt jeg kjøper.. Tar et rask av og til med sminke og kremer.. Men sånn generelt i mnd er det ca ingenting...

Skrevet

Jeg er hos frisøren hver 6.-8.uke : 1500,-

Shampoo/Balsam/Styling produkter ca.300,- i mnd.

Voksing ca.300,- hver 6. uke

Make-up/parfyme ca. 3000,- i året tipper jeg.

Skrevet

Jeg tipper ca tohundre i mnd. Men når jeg får jobb etter studiene blir det garantert mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...