Gå til innhold

TeleHor arena LSK vs. APEKATTENE!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hejja LSK!

 

Det er jaggu seriestart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte LSK brenne!

Men de slår nok apene i kveld.....

 

 

Men det er i morra morra starter!

Bønda fra Oslo får bank på Lerkendal

Heia RBK!

Skrevet

hehehehe... nånej! i dag har det begynnt. det kan alle sommerfuglene i magen min fortelle deg!!

Skrevet

Skriver under på den frk. Nilsen.

I morra starter det på ordentlig, hærreguuud som jeg gleder meg :D

Skrevet

I kveld er det bare en døll oppvarmingskamp ;-P

Skrevet

det er på mandag det starter!! HEIE BRANN

Skrevet

HEIA*

Skrevet

Brann? LOL!!!!!!

 

 

Skrevet

Høh?? Hva hørte jeg????? LOL?!?!??!?!!!?!

Skrevet

tenkte nok det ville dra deg frem fra gjemselen ja mona! ;p

 

hoho. brann ned i adeccoligaen! ;p

 

 

Skrevet

åå nei du!! det går bra med Brann i år;) værre tror eg det går med LSK:D

Skrevet

Her må jeg faktisk si meg enig med (S)TinkerBelle<3

 

Eller som Pondus sier: Wankerleauge.....

Skrevet

wanker!! LOL

 

weee! 0-1!!!!!!

 

 

 

Skrevet

Forza Fugla!!

 

Rbk og Brann rykker nok ned i år tror jeg.

 

 

 

 

:P

Skrevet

jaja ser bra ut dette:P

Skrevet

Cat: Lever i en drøm, en vill en....

 

Fugler kan ikke å spille fotball, det vet da vel alle!

Skrevet

VIF rykker ned i år :D HAaaaaaaadet, Sutre-Martin!

Skrevet

bra sakt! hehe:P

Skrevet

mitt var til frk nilsen

Skrevet

vel, det er ingen tvil om at lsk kan spille fotball. :D fornøyd med resultatet jeg. 1-1 mot fjorårets seriemester for fjorårets bunnlag! i år er året!!

 

 

Skrevet

Heia Håvard!! :-)

Skrevet

Joda, Fugla spiller fotball like så godt som noen andre:)

Skrevet

Hallo, gi meg noe skikkelig fotball da vel, lek i dag og lek i morgen. MEEEN på mandag derimot, da starter det på ordentlig da!!!!!:) tenk.

"skillingsboller, hansa øl ,hansa øl, hansa øl

det e nokke for seg sjøl, for seg sjøl, for seg sjøl

Bryggen , lille lungårsvann, fotikken og SK BRANN

BERGEN er vår kjærlighet, BERGEN i all evighet!!!!!"

Skrevet

usj. bergen ut av norge. da slipper vi brann i tippeligaen!

Skrevet

De klarer sikkert å komme seg ned i wankerleauge helt på egen hånd....

 

Heller ikke mye å frykte fra Bergen om de skulle klare seg i eliten, det tar jo sånn ca 40-50 år mellom hver gang de klarer å vinne noe da.

 

Men det er jo i morra det starter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...