frk Nilsen Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Måtte LSK brenne! Men de slår nok apene i kveld..... Men det er i morra morra starter! Bønda fra Oslo får bank på Lerkendal Heia RBK!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2009 hehehehe... nånej! i dag har det begynnt. det kan alle sommerfuglene i magen min fortelle deg!!
i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Skriver under på den frk. Nilsen. I morra starter det på ordentlig, hærreguuud som jeg gleder meg
frk Nilsen Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 I kveld er det bare en døll oppvarmingskamp ;-P
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 det er på mandag det starter!! HEIE BRANN
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2009 tenkte nok det ville dra deg frem fra gjemselen ja mona! ;p hoho. brann ned i adeccoligaen! ;p
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. mars 2009 #11 Skrevet 14. mars 2009 åå nei du!! det går bra med Brann i år;) værre tror eg det går med LSK:D
frk Nilsen Skrevet 14. mars 2009 #12 Skrevet 14. mars 2009 Her må jeg faktisk si meg enig med (S)TinkerBelle<3 Eller som Pondus sier: Wankerleauge.....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 14. mars 2009 wanker!! LOL weee! 0-1!!!!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. mars 2009 #14 Skrevet 14. mars 2009 Forza Fugla!! Rbk og Brann rykker nok ned i år tror jeg.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. mars 2009 #15 Skrevet 14. mars 2009 jaja ser bra ut dette:P
frk Nilsen Skrevet 14. mars 2009 #16 Skrevet 14. mars 2009 Cat: Lever i en drøm, en vill en.... Fugler kan ikke å spille fotball, det vet da vel alle!
Gulosten™ Skrevet 14. mars 2009 #17 Skrevet 14. mars 2009 VIF rykker ned i år HAaaaaaaadet, Sutre-Martin!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. mars 2009 #19 Skrevet 14. mars 2009 mitt var til frk nilsen
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #20 Skrevet 14. mars 2009 vel, det er ingen tvil om at lsk kan spille fotball. fornøyd med resultatet jeg. 1-1 mot fjorårets seriemester for fjorårets bunnlag! i år er året!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. mars 2009 #22 Skrevet 14. mars 2009 Joda, Fugla spiller fotball like så godt som noen andre:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 14. mars 2009 #23 Skrevet 14. mars 2009 Hallo, gi meg noe skikkelig fotball da vel, lek i dag og lek i morgen. MEEEN på mandag derimot, da starter det på ordentlig da!!!!! tenk. "skillingsboller, hansa øl ,hansa øl, hansa øl det e nokke for seg sjøl, for seg sjøl, for seg sjøl Bryggen , lille lungårsvann, fotikken og SK BRANN BERGEN er vår kjærlighet, BERGEN i all evighet!!!!!"
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #24 Skrevet 14. mars 2009 usj. bergen ut av norge. da slipper vi brann i tippeligaen!
frk Nilsen Skrevet 14. mars 2009 #25 Skrevet 14. mars 2009 De klarer sikkert å komme seg ned i wankerleauge helt på egen hånd.... Heller ikke mye å frykte fra Bergen om de skulle klare seg i eliten, det tar jo sånn ca 40-50 år mellom hver gang de klarer å vinne noe da. Men det er jo i morra det starter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå