nr 2 på gang i mai Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 lurer på hvor mye man kan forvente av hjelp med syk unge av barnefar, lillemor fikk 40 i feber inatt og jeg ble jo selvfølgelig sittende oppe med henne ringte til legevakt ol, mens pappan lå på sofaen og sov, 5t... da jeg spurte om han kunne hente paracet, flaske ol var dette veldig masete syns han, så han la seg på sofaen frem til kl 8 på morgenen.. da kom han og henta ho og hadde ho til jeg sto opp kl 15(sov ingenting hele natta..) er jo for all del bra at han har henne på morgenen men syns det nesten var frekt og gå ned og legge seg, kunne ønske at jeg og kunne gjøre sånn, men ville vel aldri gjort det alikavel...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Jeg skjønner ikke helt problemet jeg da.. Han gjør det jo hvis du lar han gjøre det.. Her i huset deler vi på.. Altså.. Er mini syk så er jeg kanskje oppe og ordner alt mens mannen får sove også tar han over så jeg kan sove en god stund etterpå... Andre ganger kan mannen ta mini om nettene også sover han på morgenen/dagen..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Det jeg mener er at begge behøver jo ikke være våkne pga sykt barn.. Men at man deler på generelt burde man jo.. Og han tok jo sin del på morgenen...
mayaya Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Det er jo egentlig bra at en av dere sov da, for da hadde jo den andre muligheten til å ta morgentørnen istedet.. Hvem som tok hva henger jeg meg ikke opp i.. Men ingen ville vel tjent på at begge var våkne hele natta og var dødtrøtt i dag?
nr 2 på gang i mai Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2009 er jo sant at en bør sove altså, ikke det jeg mente, men syns det var n teit måte og gjøre det på, når han tramper ut av rommet fordi vi hadde lys på og forstyrra søvnen hans liksom,tror ingen mor hadde gjort det og forventer vel nesten det samme av ham... men skrev nok litt rotete
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Jeg er kanskje litt vrang nå.. hehe.. jeg hadde nok ikke trampet ut nei.. Men hadde det vært mannen min som hadde styret med mini den natten og jeg som skulle sove så hadde jeg faktisk bedt han kanskje gå i stuen om de allikevel skulle være våkne.. Ringe til legen og ta vare på sykt barn om nettene gjør jeg aldri på soverommet pga da vet jeg mannen ikke får sove..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå