mayaya Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Når poden er blitt voksen og ansvarlig, skal vi nemlig komme på besøk hos han sammen med hans venner. Der skal vi sikle, søle, spise pastasaus med fingrene og tørke det over stoler og bord. Samtidig som vi stadig vekk avbryter samtaler og snakker om helt andre tema, gjerne noe vi har snakket om cirka 50 ganger før den dagen. Åh, som vi gleder oss :-D
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Hehhehe, ser det for meg. Åh, det vil jeg også gjøre. Kanskje bæsje på seg for deretter å nekte når noen spør også?
Gjest Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Hehe, ikke se vekk fra at den planen faktisk går i oppfyllelse den dagen dere er demente.
Hikken Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Hahaha :-D Ikke glem å gulpe bak sofaputer og andre fine steder!
mayaya Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2009 Jøss, masse andre tips her som vi ikke hadde tenkt på, jo :-p Har planer om å gjøre det lenge før vi blir demente da, dette skal jo nyyytes!!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 må heller ikke glemme å kladde på tv'n med sølete fingre
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. mars 2009 #8 Skrevet 14. mars 2009 Og holde de våkene halve natten
Gullemor Skrevet 14. mars 2009 #9 Skrevet 14. mars 2009 Også må dere: -skru av og på lyset -tegne på veggen -dra ut ting og tang fra skuffer og skap -fly rundt med sønnen deres sine sko på bena - da helst feil sko på feil bein -maaaaaase om yoghurt -grine og si at dere ikke liker middagen dere blir servert - type "jeg vil ikke ha fisk, jeg vil ha pissssssa!!!" -sist, men ikke minst: Synge og gnåle på "So, ro, lille mann", så sønnen deres blir stein hakkende gal!!!
mayaya Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2009 Thihi, lurer på om vi får komme igjen da? For ikke snakke om; proklamere at vi er METTE!!!! for så å stappe innpå myyyye dessert og kreve mer
Gullemor Skrevet 14. mars 2009 #11 Skrevet 14. mars 2009 Også må dere ikke glemme og gå på do BARE for å trekke ned. Gang på gang på gang på gang! Og hvis sønnen deres åpner døra og holder den åpen for dere når dere skal gå igjen, drar du den igjen og griner "nei, JEG vil åpne døra!!!" ;o)
mayaya Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 14. mars 2009 evt gå på do og glemme å trekke ned?
labine Skrevet 14. mars 2009 #13 Skrevet 14. mars 2009 og gjerne da to minutter etter at alle har satt seg til middagsbordet
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 14. mars 2009 #14 Skrevet 14. mars 2009 Sleike å klæsse på vinduene!
Gullemor Skrevet 14. mars 2009 #16 Skrevet 14. mars 2009 Lag hytte under bordet, med tepper og puter. Ta gjerne med kopper og glass og ha et teselskap under der. Hvis det fins dokker, bamser, pyntegjenstander eller lignende hos han, dra alt sammen med under bordet og server dem te, kaffe og kaker. Legg eplet tilbake i fruktfatet etter at du har tatt to biter av det Nekt å ha på deg jakka di når du skal gå hjem igjen, maaaas om å få ha på en annen jakke *tenke litt til*
mayaya Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #17 Skrevet 14. mars 2009 Haha, den med eplet var godt tenkt!!
Gullemor Skrevet 14. mars 2009 #18 Skrevet 14. mars 2009 Eller, enda bedre: Druer! Gjerne flere. Spis LITT av dem, og legg dem tilbake... :-/
mayaya Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #19 Skrevet 14. mars 2009 HAHAHAHA Samme hva det er, vi går for hele fruktfatet! Kanskje sjokoladeskåla også?
Odine! Skrevet 14. mars 2009 #20 Skrevet 14. mars 2009 Stille samme spørsmål om igjen og omigjen, selv om du får svar første gangen. Type spørsmål: "Hvorfor gjorde du det?" "Hva har du der?" "Hva lukter det?"
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 14. mars 2009 #21 Skrevet 14. mars 2009 ikke glem å skivse ut en halv tube med zink salve utover borde og sofa,noe som de fleste her vet er vanskelig å få bort med vann!! og ikke glem å grise utover saus etter middagen over bordet. Nugattig er et must,utover vegger,ansikt og i det hele tatt. og tar dere den helt ut så bæsj på dere og kom med den i hånda og si se hva jeg har gjort hahahahaha =) kan jo også kjøpe falsk bæsj da tihi =) fy fan for en genial ide,skal ikke se bort ifra at jeg snapper denne opp =P
AneB Skrevet 14. mars 2009 #22 Skrevet 14. mars 2009 Ikke glem å la snørra renne, og bli hysteeeeeriske når sønnen deres vil tørke det bort. Herregud for en genial plan, ler meg ihjel av alle de gode forslagene dere har fått!
mayaya Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #23 Skrevet 14. mars 2009 fra nå av blir det jo nesten positivt når poden gjør noe - mer på lista :-p Muhaha!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 14. mars 2009 #24 Skrevet 14. mars 2009 -Bli helt gal hvis noen sier NEI til deg! - Ødeleggen pynten. - Pell absolutt ALT fra fjernkontroller til kjøleskap fra hverandre. - Knøvle og riv istykker alle viktige papirer, og ting du har lyst å lese. - KLIPP hull i gardinene for så å vise frem hvor flink du har vært!
Blind Gudinne Skrevet 14. mars 2009 #25 Skrevet 14. mars 2009 - Slå av og på tv'n mange ganger når han sitter og skal følge med på noe. - Alt kan brukes som klatrestativ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå