rosa76 Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Refererer til et tidligere innlegg om at jeg var så dårlig og lurte på HVOR dårlig jeg måtte bli før jeg fikk hjelp. Kroppen stoppet egentlig av seg selv den..15 uker på vei og konstant dårlig frem til da (bare at jeg holdt på litt formiddagsmat noe som gjore at jeg klarteå holde meg på beina så lenge) så begynte jeg å få skikkelig ille hodepine..vanlig ved for lite væskeinntak. Tok ikke hintet før jeg ikke hadde tisset på to dager. Da bar det inn gitt. Så nå har jeg hatt iv i tre dager og fått phenergan. Holder ikke på alt ennå, men iallefall noe forbedring. Hadde ketoner i urin og erytrocyttene var på bærtur. Nå er iallefall det oK. Takker for råd (og litt spark bak) :-) Også krysser jeg fingrene for at det bare blir bedre.
morsomjente Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Huff da, ikke altid så lett å høre på kroppen "før" det er nesten for seint....veldig godt at du har fått behandling ....heldigvis pleier disse smånurkene å ta det de trenger uansett lykke til videre,...håper du blir i bedre form, å får et fint svangerskap...det er veldig fortjent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå