3 søte små Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Hvor lenge før sex hadde dere samleie? Hvilket kjønn ble det?
Nonsense Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Hvor lenge før eggløsning, mener du? Vi gikk for å prøve å få gutt, hadde samleie akkurat på og ikke før eggløsning, mens det ikke hadde gått lenge siden sist utløsning for typen og andre sånne tips. Det ble gutt, så ingen kan si at det ikke funka iallfall
Dossa :) Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Har ikke helt tura på at det der skal stemme. Hadde sex ved eggløsning alle tre gangene, første ble gutt, de to andre jenter Det er mannes sperm som avgjør hvilket kjønn det blir. Så tror det er helt tilfeldig hva man får
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Det her har ikke jeg noe tro på i det heletatt, som alle andre kjerringråd:o) Forrige gang hadde vi vel sex dagen før eller på selve eggløsningsdagen, da ble det jente. Denne gangen hadde vi sex ca 4-5 dager før eggløsning, og venter en gutt.. Skulle jo egentlig fått motsatt ifølge kjerringrådene.. Har også vært like kvalm begge gangene. Så kvalm at jeg ikke har fått i meg noe de første 4 mnd. Kvalm 24 t i døgnet med begge to.. Hjertelyden er lik på begge, og mageformen er lik:o) Var ikke det andre her du spurte etter, men tenkte bare å legge det til:o)
Nonsense Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Mannens sædceller bestemmer, men det er bevist at celler som inneholder y-kromosom og x-kromosom er litt ulike hverandre, og man kan derfor i teorien "hjelpe litt på vei". X, som gir jente, er tregere, men mer utholdende. Derfor: samleie før eggløsning pluss at mannen "sparer" på de små noen dager, skal visstnok tyde på at X'ene får overtaket. Y, som gir gutt, er raskere, men tåler mindre (av varme og sånt), derfor: samleie på eggløsning og at mannen har fått tømt seg ikke så lenge i forveien, skal gi Y'ene overtaket siden de er raskere. Selvsagt er dette små prosenter, men det øker sjansen litt, og er veldig interessant spør du meg. (Selvom jeg selvsagt hadde blitt like så glad om det ble en jente, selvom vi prøvde på gutt, dette fordi jeg trur gutt først er bedre for søskensamhold).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå