Ksenia & Anjem Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Har nå nettopp tatt ut spiralen min, etter 8 måneder. Fikk så sinnsykt kraftig mens, derfor tok jeg den ut. Legen min mente at de fleste jenter elllsket nuva ring? Er det lett å sette den inn?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Kjempelett! Vil påstå at det er like lett som tampong. Anbefales!
mamman til to gutter Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Jeg var veldig fornøyd! Jeg hadde så og si aldri mensen selvom jeg hadde ring tre uker i, så en uke uten. Nå har jeg mistet mensen med hormonspiral også, så hvis det var det du brukte, så er det jo på ingen måte sikkert at det samme skjer med deg.
Ioren Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 jeg brukte den, den var veldig lett å bruke, og jeg brukte den riktig (dvs byttet til rett tid osv), hadde ingen bivikrninger, men jeg har en 1 1/2 år gammel sønn som ble laget mens jeg gikk på den gitt... men, ingen prevansjonsmiddel er jo 100% sikre så.
Ksenia & Anjem Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2009 Ja det er det samboer spesielt er veldig redd for, at jeg skal bli gravid allerede nå. Men som du sier, er ingenting sikkert. Det er så deilig å ha fått en kvinnelig lege som skjønner litt mere enn den gamle legen min. Han var jo helt lost
Hikken Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Jeg elsker den! Bare pass på at du ikke har lange negler når du skal ta'n ut ;-)
Ksenia & Anjem Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2009 nei ingen fare..hehe hater lange negler
Mamma2OO5 Skrevet 14. mars 2009 #8 Skrevet 14. mars 2009 må blande meg inn, hva er det for noe? En ring man putter oppi musa? hvordan funker den? beklager litt intime spørsmål!
Ksenia & Anjem Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2009 den skal visst inn i skjeden ja..vet ikke åssen den ser ut enda..skal hente resepten på mandag
Mamma2OO5 Skrevet 14. mars 2009 #10 Skrevet 14. mars 2009 jøss, høres litt vanskelig å sette inn. er det noen hormoner i den?
mamman til to gutter Skrevet 14. mars 2009 #11 Skrevet 14. mars 2009 Det er hormoner, ja. Er ikke vanskeligere å få inn enn en tampong. Litt vanskeligere å få ut fordi den ikke har noen snor, men på ingen måte vanskelig.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 14. mars 2009 #12 Skrevet 14. mars 2009 Har brukt den =) Veldig fornøyd, helt til jeg ikke tålte hormonelle p- midler lenger! Litt ekkel å sette inn også syntes jeg, må klemme den sammen også stappe opp... Men når du har gjort det et par ganger går det greit! =) Lag en snor av hyssing! (ELLER IKKE) =P huff...trøtthumoren kommer snikende
Ksenia & Anjem Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 14. mars 2009 haha blir spennende å prøve dette
ipeggy Skrevet 14. mars 2009 #14 Skrevet 14. mars 2009 Jeg begynte å bruke Nuva Ring mens den enda var ny på markedet, og brukte den helt frem til april i fjor. Var kjempefornøyd, og hadde det ikke vært for at jeg ikke kan bruke den mens jeg ammer, hadde jeg gått rett tilbake til den. Ble forøvrig gravid nesten umiddelbart etter at jeg sluttet å bruke den, selv om statistikken sier at det vanligvis går lenger tid...
Libido- Skrevet 15. mars 2009 #15 Skrevet 15. mars 2009 Likte den ikke. Hadde det i to uker for en del år tilbake. Reagerte på hormonene og kjente den under sex.
Eso Skrevet 15. mars 2009 #16 Skrevet 15. mars 2009 Jeg likte den heller ikke. Hadde på følelsen av a den datt ut hele tida. Fikk til og med en gyn til å sette den inn, men den datt ut liksvel.
mamman til to gutter Skrevet 15. mars 2009 #17 Skrevet 15. mars 2009 Det er fullt mulig å ta den ut når man har sex for å sette den inn igjen etterpå. Er bare å skylle den litt først. Og når det gjelder alle prevensjonsmidler med hormoner, så er det alltid noen som vil reagere på dem og de anbefaler vel også at man prøver lengre enn 1mnd for at ting skal få tid til å stabilisere seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå