lifeline Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 at folk som går rundt med kinesisketegn på kroppen er naive? OM du ikke er kineser eller kan lese kinesisk skriftspråk så synest jeg det ser passe teit ut. Alle som har det sier liksom: dette betyr : love...osv. hehe men hvordan vet du det? kan jo stå blekksprut i soya saus. men kanskje det bare er meg. og tribal er bare styggt.men som sagt fra før.det kan være at det bare er meg.
frk Nilsen Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Nei, det er ikke bare deg nei. Synes det er ganske teit selv. Det er en veldig morsom Pondusstripe om akkurat det emnet, der vi ser en skokk med kinesiske/japanske turister i frognerparken står å ler mens de leser hva de norske gutta og jentene har skriblet inn på kroppen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 jeg har en sånn en på ankelen. var vel 15 når jeg tok den og den skal vistnok stå for "glede og lykke". det er et artig minne fra en syk tid av mitt liv. men jeg hadde ikke gjort det på nytt... hehe.. det hadde jeg forsovit ikke gjort med hullet i tunga jeg tok som 14 åring heller. men det var jo morsomt der og da. men jeg drømmer fremdles at tunga hovner opp så mye at jeg kvæles og nå er det mange år siden jeg tok den ut
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Jeg husker er episode på videregående der en kinesisk gutt lurte på hvorfor i alle dager ei jente hadde tatovert "og" på leggen, han skjønte ikke hva som var vitsen med det. Jenta trodde at det stod "kjærlighet og lykke" eller noe i den duren. Vet ikke egentlig hva som er værst jeg, når alt kommer til alt ville jeg nok foretrukket en tattis med "og" fremfor slikt kliss.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 hehe... jeg var ganske klissete i den aldren og det tror jeg mange er. det dumme med slikt er at den klissete perioden går over, mens tatoveringen blir. en det spiller jo ikke så stor rolle hva som egentlig står der da, så lenge man selv tror det står som noe annet. å hva fremmede mennesker på stranda tenker om at jeg har ett eller rannet rart stående der er jo egenlig litt morsomt å tenke på.. hehe men som sakt, det var ikke verdens beste ide, heldigvis ser jeg meg selv på leggen temlig skjeldent
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 Jeg fikk meg en da jeg var 16...blei fortalt at den skulle bety: "Enjoy yourself". Men man veit jo aldri, hehe =P Fikk bekrefta for et par år siden at det faktisk stemte. Synes det er litt morsomt jeg da...måtte jo bare ledd om det betydde noe helt annet! Den er ganske liten, og jeg tenker aldri over at den er der, men i dag hadde jeg nok valgt noe annet - var litt på impuls kan man si!
frk Nilsen Skrevet 14. mars 2009 #8 Skrevet 14. mars 2009 Må jo bare være helt fantastisk om noen går rundt med "jeg har clamydia" på korsryggen.... I god tro at det er stjernetegnet sitt....
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 Hehe Jeg har en "kineser" som betyr mysterious. Og jeg vet det stemmer, for han fyren skjønte ikke hva jeg mente å ga meg en englesk ordbok å ba meg peke til han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå