angie fødeklar Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Jeg er 3 gangsfødende.Første gang jeg fødte var for 8 år siden.Jeg fødte 12 dager over terminen etter at de hadde dratt ut slimproppen og strippet meg. Sist svangerskap ble jeg satt i gang 1 uke over terminen pga lite aktivitet.Det var en veeeldig intens fødsel.Fødselen varte i 7 timer der jeg hadde 15 sek. pause og rier som varte i ca 1min gjennom hele fødselen.Denne gangen har jeg angst for å bli satt i gang og jeg er 3 dager over terminen i dag.Var hos lege på torsdag for å dra ut slimproppen og bli strippet.Jeg hadde ingen åpning og han mente at det ikke var helt modent for å dra ut slimproppen enda.Jeg ble kjempeskuffa og spurte om det er stor sansynlighet for at jeg må bli satt i gang.Han svarte at det absolutt kan skje av seg selv.Skjeden vvar myk og babyen ligger langt nede i bekkenet.Jeg hadde time til min 6 modningdakupunkturtime på fredag og nå har jeg masse murringer i magen. Er det noen som tror jeg har mulighet for å starte av meg selv?Eller har noen råd til meg?
Gjest Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Huff, håper du slipper å bli satt igang!! Regner med de murringene du kjenner er tegn på at noe er i gang! Spring trapper, eller gå Kjør en tur over fartsdumper, hullete veier el... Det hjalp på meg første gangen! Lykke til!!
maria isabell Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 time til din 6 modningsakkungpungtur time hørest veldig bra ut:) hadde du modningsakkungpungtur de andre gangene? eg har en veldig positiv erfaring med modningsakkungpungtur:) gå til timene, undersøk når du kan bli strippet:) lykke til:)
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Alt av kjerrigråd er vel prøvd, men her er en liste med litt forskjellig. Skader ikke å prøve! F.eks. den pizzan såg kjempegod ut, får iallefall en god middag om det ikkje skjer noe.. hehe... http://barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=16637
angie fødeklar Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2009 Jeg gikk ikke til modningsakupunktur de to første gangene, men har alltid masse kynnere når jeg kommer hjem derfra.Hvis jeg ikke starter av meg selv sa akupunktøren at åpningsfasen kan gå fortere etter å ha gått til akupunktur så jeg krysser fingrene for det i alle fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå