Gå til innhold

Flere slanke som har fått stoor mage foort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt overrasket hvor stor magen min er.. er 19 uker på vei.

Er egentlig ganske slank, så veldig uvant og være så "stor". Hehe..

Men veldig koselig altså:-)

Men er det vanlig at de som er slanke får mage fort, og så bremser det? Eller pleier de å være store..? Hm :)

Bare lurer..:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg VAR da ganske slank før jeg ble gravid:P Men fikk mage fort..første babyen dette bortsett fra en ma i fjor..men da rakk den ikke å vokse seg så stor da..fikk tydelig mage i uke 15 og den har vokst fort helt til uke 20 og bremset litt så vokst sakte og jevnt tl nå i uke 27..virker som den stagnerer litt igjen her men..plutselig så eser d ut:P har lagt påmeg godt jeg da etter uke 17 men likevel..man kan ha store mager selv om man er slanke..naboen min er syltynn type jente..fikk også enormt med mage samme tid som deg ca:)

Skrevet

ja, jeg er slank og høy, er i uke 20, har stoooooooor mage, men nå skal det sies at dette er nummer 3 på 4 år... så da blir magen litt fortere stor.... også har jeg lagt på meg 5 kg... helt greit...;)

Skrevet

Er i uke 26 og får kommentarer på at magen min er stor. Ble imidlertid veldig glad for å komme over denne nettsiden: http://www.min-mave.dk/index.php?vis=galleri&kat=3

Her ser du bilder av flere hundre mager, sortert på uke. Klikk på uke 19, og du vil sikkert oppdage at du ikke er så unormal.

Skrevet

Oi! Etter å ha sett på linken Raff la ut, ser jeg virkelig hvor forskjellige vi er! Jeg syns selv jeg har stor mage nå (ca uke 16), men etter å ha sett på noen av disse bildene må jeg nesten revurdere mitt syn... :)

Skrevet

den siden ble lagt til i mine favoritter ja:) kanon side!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...