Gå til innhold

Går dere med sko inne hos dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på flere amerikanske serier at alle går med sko inne. Jeg går som regel i tøfler, eller ullsokker. Hva har dere på føttene?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sokker eller tøfler. Her stopper skobruk i gangen.

Skrevet

Vi går med sokker inne. Hos faren min går man med sko inne. Men fortrinnsvis innesko, besøk trenger ikke ta av se på beina.

Skrevet

Tar også av skoene i gangen. Vi bruker sokker inne.

Skrevet

Kan gjerne løpe opp for å hente noe med sko på, om jeg er på vei ut dørene eller bare inom for så å stikke igjen. Men skoene har fast plass nede i gangen, går ikke og tøfler rundt her med sko på til vanlig

Skrevet

Nope!

Skrevet

Pene sko eller støvletter går jeg med inne ja.... Jeg nekter å gå i strømpene når jeg er pyntet:o)

Skrevet

Akkurat nå ja, for nå trengs det en vask her:-P Har pause i ryddingen;-)

Men vanligvis nei, bortsett fra finsko og sånn.

Skrevet

Går med "hus-sko" som mamma kaller det, helsesandaler er det vel. Sambo går med slippers. Andre går bare med sokker eller tykke strikkesokker. Ute sko skal holdes ute, hvis det ikke er pensko til besøk og sann, men de kan lage riper på gulvet.... Og når oldeforeldrene til Jonas er på besøk 2 ganger i året, de går med sko inne.

Skrevet

Her tar vi skoene av i gangen ja. Bruker sokker eller tøfler. Men vet de bruker sko inne i England, Irland, USA osv.. Vi var på besøk hos mannen min sin tante i Irland, og der sa alle når de kom inn at: åja, har du nordmenn på besøk igjen! (fordi de så skoene stå igjen i gangen)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Går aldri med sko inne. Eller, jeg kan løpe inn med skoene på hvis jeg har glemt noe og bare skal hente det, men aldri ellers. Går i sokkene=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...