slurp Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Klarte å bli lurt til å bestille "gratis" velkomstpakke i denne klubben. I dag kom pakken, og selvsagt må jeg betale for portoen. Jeg pleier jo bestandig å sjekke sånt, så skjønner ikke hvordan jeg missa at portoen kom i tillegg. Og 98,- også. Tviler sterkt på at det koster 98,- å sende denne lille pakken, og vet ikke om jeg synes innholdet er verdt 98,- Noen med lignende erfaringer og erfaringer fra denne klubben?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 samme her. da ble det jo ikke så billig likevel liksom. angrer på at jeg meldte meg inn. sitter jo bare og avbestiller likevel. og så skal man huske på det i et helt år før man kan melde seg ut. glemte å avbestille forrige pakke. så da måtte jeg ut med 300kr for en bok jeg egentlig ikke ville ha. glemmer bare å sende det tilbake likevel. så like greit å bare betale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå