Gå til innhold

Babyglede - gratis - ja riktig...


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Klarte å bli lurt til å bestille "gratis" velkomstpakke i denne klubben. I dag kom pakken, og selvsagt må jeg betale for portoen. Jeg pleier jo bestandig å sjekke sånt, så skjønner ikke hvordan jeg missa at portoen kom i tillegg. Og 98,- også. Tviler sterkt på at det koster 98,- å sende denne lille pakken, og vet ikke om jeg synes innholdet er verdt 98,-

 

Noen med lignende erfaringer og erfaringer fra denne klubben?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her. :( da ble det jo ikke så billig likevel liksom. angrer på at jeg meldte meg inn. sitter jo bare og avbestiller likevel. og så skal man huske på det i et helt år før man kan melde seg ut. glemte å avbestille forrige pakke. så da måtte jeg ut med 300kr for en bok jeg egentlig ikke ville ha. glemmer bare å sende det tilbake likevel. så like greit å bare betale

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...