Gjest Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Uke 28+4 i dag. Har de to siste dagene hatt menssmerter. Akkurat samme smerter som jeg kjente da mensen skulle komme før.. Er dette vanlig? Hadde slik de første ukene, men det er jo normalt..
Thessa og Bebbis Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Dette har jeg også hatt innimellom. Jeg tror nok ikke det er uvanlig. Det kan være så mye, som ikke er farlig i det heletatt. Men jordmor sa at jeg skulle være litt OBS likevel. Hvis de kommer takvis og øker osv. Da burde man ringe føden, bare for sikkerhetsskyld :-) Det er nok bare livmoren din som "trener" :-)
soleia Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Eg og har kjent litt slik innimellom i det siste. (er 30 veker) Eg tenkjer at det sikkert er livmora som strekkjer seg, for magen har vakse ein god del dei siste vekene. Jordmora mi ba meg vere obs og ta kontakt dersom dei vart sterkare eller om eg fekk vondt bakover mot ryggen.
Line3 Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har også hatt det sånn den siste uken eller to, men har bare regnet med det er normalt så lenge det ikke skjer noe mer ut av det. Kommer mest når jeg hviler/sover. Er i uke 29.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå