Belladonna med to gutter Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Jeg er 4+4 idag, har ikke testet positivt hjemme enda, men hadde svak positv til legen for 3 dager siden. Igår kom det litt slim som hadde blod i deg, og idag har jeg blødd litt mer. Det er fortsatt ikke mensblod, det er mest når jeg tørker meg. Har noen andre opplevd dette, og som det har gått bra med?
Venter09<3med ny spire Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Hei ta og vent noen dager så tester du hjemme... jeg testet positiv i uke 8.. jeg hadde mensen uke før jeg testet. og hadde hatt mensen hele tiden så jeg trudde den var negativ...
Belladonna med to gutter Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2009 Tusen takk for svar! Men, hadde du full mensen da? Eller bare litt?
Ca-ma og Chris:) Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 heisann! det kan jo være festeblødninger! jeg hadde det! testet positivt en uke etterpå hjemme!
Belladonna med to gutter Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2009 Hmm...kan det være festeblødning så sent da? Det har kommet litt mer blod i kveld...men fortsatt ikke mensen-mengde. MEN, det murrer også litt i livmoren...huff, dette er ikke bra for hverken kropp eller sjel.
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Jeg hadde også det, og det er ikke noe sent. Jeg trodde det var mensen så jeg tenkte ikke så mye over det, men når jeg gikk til legen var jeg 12+3
mortilgutt Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Hei! Kjenner meg igjen her, ja. Plutseleg ein kveld, veke 11 eller 12, fekk eg skikkeleg blødning og litt mensevondt. Eg var sikker på at graviditeten var over for min del! Her sit eg 15-16 veker seinare og er snart 28 veker på veg.... Det treng ikkje vere noko anna enn "festeblødning" eller som det var hos meg at livmora vaks og strekte på seg...då kan det og koma litt blødning med mensesmerter. Er du veldig uroleg så ta kontakt med legen, det gjorde eg og ho høyrde hjerta slå 170 slag i minuttet. Lukke til!!!
Venter09<3med ny spire Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Hei jeg hadde full og vanelig mensen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå