Gå til innhold

Noen andre 85'ere som også prøver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært koselig å ha noen å snakke om bare alt mulig, men også det styret det er å prøve. Har ikke noen barn fra før av, men flere av venninnene mine har. Foreløpig vet ingen om at vi prøver å bli gravide. Da slipper vi spørsmålene hver gang om "hvordan går det denne måneden da?" "jaja, det kommer snart skal du se"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. 85er her...... har ingen fra før vi heller. vi holder d også hemmeli for folk om prøvinga. men d e litt vanskeli. e me gyn kvar måned, å tar både metformin, pergo og ovitrelle.

prøvinga har gått forferdeli inn på oss. syns ikke d e noe arti å prøve lenger, å så får vi nå spørsmål titt og ofte om d ikke blir nå unga snart...... :(

Skrevet

Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Heisann.

Jeg er også 85`er:-) Prøver på vår første og har prøvd siden januar 08 så det begynner å bli en stund. Har nettopp vært igjennom en skikkelig tung periode, men nå er jeg komt meg på bena igjen og holder på med alt annet enn slikt som har med baby å gjøre. Pusser opp litt her og der å sorterer å ordner, hehe:-)

Har noen få gode venninner som vet at vi prøver, men ellers så holder vi tett om det. Mistet i tidlig SA i desember og var da glad for at ikke hele verden visste om det.

Klem fra

Skrevet

slutta på p-pilla juni 2007. har ikke hatt el etter d. fikk ikke mens før 8 mnd etter pilleslutt. og da har syklusen vært på annen vær måned og så regelmessig på 36 dager syklus og de var uten el.....og første gang me el var forje pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...