Gjest Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Mine unger pleier ikke sove mer enn vanlig når de har feber, men i dag har 2-åringen sovet 2 ganger (først fra ca 9-10) og nå fra ca 16 og fortsatt... Han ligger her på sofaen, og har ikke veldig høy feber (hadde 38,2 før han sovnet) Skal jeg bare la han sove, og håpe på at han ikke løper rundt til kl 22 i kveld, eller skal jeg vekke han? Hva ville dere gjort?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Jeg tenker alltid inni hodet mitt at nå mp jeg vekke mini.. Ellers har jeg han oppe til sent på natt.., men vekker han som regel ikke allikevel.. For har funnet ut de få gangene jeg har vekket han at han er jo helt ødelagt.., han kunne trengt den søvnen videre.. Og som regel så har det skjedd når han brygger på noe.., så han har allikevel sovnet til grei tid på kvelden.. =)
Gjest Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Ja, får bare la han sove, og ventuelt bære han opp i sengen... Han glipper litt med øynene innimellom, og jeg spretter frem og sier "Hei", men så slukner han igjen ;-)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Jeg vekker aldri en syk unge, da får han heller løpe rundt til 22. Vanligvis er jeg streng med leggetider, altså, men ved sykdom tar vi det som det kommer. På den annen side tror jeg ikke jeg har opplevd at de ikke har lagt seg til vanlig tid likevel når de er syke. Man trenger jo mer søvn og hvile når man er syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå