♥tosmåtroll♥ Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Gud, dette er vanskelig.....hvilken vogn skal vi velge! den må være stor (begge foreldrene er laaange) men likevel lett å kjøre, og få med seg på tur og reiser!! Noen forslag? Noen erfaringer med bugaboo camelon?
Venter09<3med ny spire Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Jeg har vært og tittet på TFK joggtwister. denne kan en ta opp i håndtaket har stor dypvogn, men er liten og lett og ha med seg...
To i en Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Emmaljunga har endel fine vogner...:)de har egen hjemmeside
Panterjenta85 Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Ja jeg vil også foreslå TFK joggster twist. Den har visst en av de største hardbagene på markedet. og er lang i ryggen i sportsdelen også Vi kikka på den i butikken forrige helg og ble overraska over hvor liten plass den tar sammenslått til tross for størrelsen... Og SÅ enkelt det er å få den sammen og opp igjen!! Gleder meg til å få den i hus!!
Heidi <3 Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 hei=) vi har kjøpt emmajunga edge duo med sportsunderstell.. den har teleskop håndtak slik at når man hever håndtaket bli avstanden til vognen større å.. dette er lurt om du har lange ben, for da slipp du å sparke inn på vogna når du går.. mannen min er ganske så høy og da er det eneste type håndtak som er behagelig for han.. lykke til på leitinga..
♥tosmåtroll♥ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2009 masse fine vogner her dere...takk for svar!! :-)
mer enn bare mor Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 vi har kjøpt bugaboo camelon til vår baby i juli.. hørt mye positivt og ser ut til å dekke våres behov.. men bagdelen er veldig lavt nede, så hvis dere er veldig høye kan det kanskje være litt negativt..... jeg er ganske lita, så for min del passer det ypperlig.. men reis på butikken og sjekk ut vognene.. man får et helt annet inntrykk da! lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå