Gå til innhold

Dagens advarsel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk ALLTID hva som blir puttet i vaskemaskinen! Skulle tømme maskinen nå da den var ferdig, og det ble en opplevelse kan man si.. Lillemor driver å slutter med bleie, så hun har kastet en bleie inn med tøyet.. Små gele greier på ALT tøyet, helt utrolig hvor mye....Så nå er jeg holdt på i en time med å skylle tøyet i dusjen, nå trengte jeg en en pause... F*en altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh noo... Høres ekkelt ut. Men så bra at du er ferdig nå da :-D God helg!

Skrevet

Hehe...

Må si jeg kjenner meg igjen. Guttungen har klart å lure inn noen tomme dorull hylstere 2 ganger og vi fikk bitte, bitte små papirbiter på alle klærne

Skrevet

Jeg har også vasket bleier.. De geleklumpene er vanskelig å bli kvitt. Du burde vaske maskinen tom en gang før du kjører ny runde med tøy :)

Skrevet

oi, det glemte jeg. akkurat ferdig å skylle tøyet nå, så jeg tok de i maskinen en gang til:P etter å ha tørka inne i maskinen.. men tenkte jeg skullle ta tøyet i trommelen etterpå så kanskje det forsvinner.... ikke hva jeg hadde tenkt å holde på med idag men:P

Skrevet

Å nei, så kjipt :( Har holdt på å gå i fella en gang, hun kan finne på å putte masse rart inni der, så må sjekke hver gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...