Potetstappe Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Sjekk ALLTID hva som blir puttet i vaskemaskinen! Skulle tømme maskinen nå da den var ferdig, og det ble en opplevelse kan man si.. Lillemor driver å slutter med bleie, så hun har kastet en bleie inn med tøyet.. Små gele greier på ALT tøyet, helt utrolig hvor mye....Så nå er jeg holdt på i en time med å skylle tøyet i dusjen, nå trengte jeg en en pause... F*en altså!
mayaya Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Oh noo... Høres ekkelt ut. Men så bra at du er ferdig nå da :-D God helg!
Musemor med tre søte små Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Hehe... Må si jeg kjenner meg igjen. Guttungen har klart å lure inn noen tomme dorull hylstere 2 ganger og vi fikk bitte, bitte små papirbiter på alle klærne
Bomchicka Wah Wah Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Jeg har også vasket bleier.. De geleklumpene er vanskelig å bli kvitt. Du burde vaske maskinen tom en gang før du kjører ny runde med tøy
Potetstappe Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2009 oi, det glemte jeg. akkurat ferdig å skylle tøyet nå, så jeg tok de i maskinen en gang til:P etter å ha tørka inne i maskinen.. men tenkte jeg skullle ta tøyet i trommelen etterpå så kanskje det forsvinner.... ikke hva jeg hadde tenkt å holde på med idag men:P
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Å nei, så kjipt Har holdt på å gå i fella en gang, hun kan finne på å putte masse rart inni der, så må sjekke hver gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå