Gå til innhold

Takk gud for hengivne besteforeldre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skulle gjort uten.. hahaha..

Pratet med pappa på morgenen i dag og vi ble enige om at vi skulle komme en tur til de også spise sammen pga mannen er borte noen dager nå.., mini kjeder seg og savner de..

Dette avtalte vi 10.50 på morgenen i dag.. For 30 min siden ringte han og spurte om vi kjedet oss.. Ja nei altså.. Igrunn ikke.. Vi har slappet av litt på sofaen.. Ja for han lurte på om vi kanskje kunne droppe det besøket i dag.. For det var så mye spennende sport på tv..

Hehehe.. Jeg ler og mini griner mens jeg prøver og forklare at du skjønner det at bestefar måtte jobbe allikevel han..

Gleeeder meg nesten til dagen han begynner og skjønne mer og mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff huff, triste greier...

Skrevet

Er det seriøst mulig. FOR en premieegoist.

Skrevet

hahahhah.. da hadde jeg bare ledd å sagt: ja, ikke sant. men da kommer vi til avtalt tid :P hehehe

Skrevet

har du et dårlig forhold til foreldrene dine eller er de bare sløve med barnet ditt?

Skrevet

Kan ikke si at vi har et dårlig forhold nei.. Har skjedd så mye i familien min at man kan skrive en bok om det igrunn.. Men sånn generelt så har vi bra forhold vi altså.. Men de kan vel kanskje tidvis ha litt vanskelig for og se litt utenom seg selv og sin siatusjon.. Ha litt vanskelig for og se andre sin situasjon.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det.. På en måte så er de egosentriske.. Ikke pappa i så stor grad.., men resten av fam. , men samtidig så stiller de oppe hvis det er noe veldig viktig..

Skrevet

Da tror jeg de hadde blitt rimelig overrasket.. haha.. Men hadde ikke vært noe poeng.., for pappa hadde da vel uansett bare sittet og glant på tv og stemor sittet på data og spilt mens de tidvis uffet seg litt over at mini løp foran tv og skravlet for mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...