Susan*lillegutt og mini* Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 storebror blir 4år og vi skal ha temabursdag, katein sabeltann/sjørøver/pirat..alt ettersom hva man kaller det =) men finner ikke noen plass hvor de selger pappfat og kobber og serveitter med enten sabeltann eller sjørøver på.. vet dere hvor man kan få tak i dette? har vært på nille,europris,rema,leketøysbutikker,men ingen har..ikke her hvertfall..er ca 3uker til han skal feire og vil ha ting i boks før da =) noen nettsiden, har sett litt på temafest.no men vet ikke helt...andre nettsider??
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. mars 2009 hehe..kopper,ikke kobber =P og ellers andre tips til en velykket bursdags feiring om noen har =)
*sola ღ Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Bor ikke du her i nærheten? (Bodø) Det er en temabutikk i glasshuset som kanskje kan hjelpe deg, ellers selger de "pakker" med temabursdagsting, fat, kopper, servietter, kort osv på papirhandelen. Vi hadde sjørøverbursdag, med sjørøverkaker og skattejakt.
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 ok... her har de det på europris nemlig... ikke sabeltann, men sjørøvere..
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2009 nei..flytta fra bodø =( hmm..skulle vært i bodø igjen ser jeg,hehe =) har jo masse genialt på den derre papirhandlene =) her fins det ikke noe.. men har faktisk ikkje vært innom bokhandler her..så kanskje..har ikke tenkt over å gå innom der å se =)
mayaya Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Det har jeg sett flere steder i det siste.. Skal snart feire bursdag her også og titter litt rundt. Men hvor? Jeg tror et av stedene var toys´r´us altså...
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2009 nei,ikke så nøye om det ikke er sabeltann altså =) bare det er sjørøver og slikt da =) ikke noe på europris her. mayaya: bor laaaang fra toys'r'us =( men kanskje gudfaren hans skal nedover til oslo i løpet av uka,kanskje få han til å stikke innom å se da... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå