Gå til innhold

trenger litt hjelp ang barnebursdag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

storebror blir 4år og vi skal ha temabursdag, katein sabeltann/sjørøver/pirat..alt ettersom hva man kaller det =)

men finner ikke noen plass hvor de selger pappfat og kobber og serveitter med enten sabeltann eller sjørøver på..

vet dere hvor man kan få tak i dette?

har vært på nille,europris,rema,leketøysbutikker,men ingen har..ikke her hvertfall..er ca 3uker til han skal feire og vil ha ting i boks før da =)

noen nettsiden, har sett litt på temafest.no men vet ikke helt...andre nettsider??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..kopper,ikke kobber =P

og ellers andre tips til en velykket bursdags feiring om noen har =)

Skrevet

Bor ikke du her i nærheten? (Bodø)

Det er en temabutikk i glasshuset som kanskje kan hjelpe deg, ellers selger de "pakker" med temabursdagsting, fat, kopper, servietter, kort osv på papirhandelen.

Vi hadde sjørøverbursdag, med sjørøverkaker og skattejakt.

Skrevet

ok... her har de det på europris nemlig... ikke sabeltann, men sjørøvere..

Skrevet

nei..flytta fra bodø =(

hmm..skulle vært i bodø igjen ser jeg,hehe =) har jo masse genialt på den derre papirhandlene =)

her fins det ikke noe.. men har faktisk ikkje vært innom bokhandler her..så kanskje..har ikke tenkt over å gå innom der å se =)

Skrevet

Det har jeg sett flere steder i det siste.. Skal snart feire bursdag her også og titter litt rundt. Men hvor? Jeg tror et av stedene var toys´r´us altså...

Skrevet

nei,ikke så nøye om det ikke er sabeltann altså =) bare det er sjørøver og slikt da =)

ikke noe på europris her.

mayaya: bor laaaang fra toys'r'us =( men kanskje gudfaren hans skal nedover til oslo i løpet av uka,kanskje få han til å stikke innom å se da... =)

Skrevet

dytter litt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...