LizzyG Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Vi skal feire bursdag imorra, men jenta vår hoster veldig idag. Har dere noen tips til å dempe denne hosten? Hun er i fin form ellers.
Gjest mphs Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Smøre mentulatun under bena hennes og på med strømpebukse eller sokker. Gjør dette nå, i kveld og i morgen tidlig.
Gjest mphs Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Det er en "krem" som fås kjøpt på apoteket. Jeg sverger alltid til den når ungene hoster.
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 har hørt honning skal være hostedempende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå