Gå til innhold

trenger tips til en billig å grei vognpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger en ekstra vognpose. vi har en ullpose som ligger i sovevogna i barenhagen. men vil ha en til å ha hjemma også vis vi ska gå en lengre tur osv.

desutten begynne ullposen å bli litt kort til tulla som nå er blitt 15 mnd.

vil helst ha en pose som er hvertfall 1 meter lang. sånn at vi kan ha den neste år også.

jeg har sett litt på termoposene fra goingen til ca 500kr noen som har prøvd den?

såg også de hadde en på kids compny til ca 300kr none som har prøvd denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

xxl har tilbud på Ajungilak knøtt nå til kun 499 kr den ville jeg ha kjøpt.

Skrevet

Vet du om det er hull til slike seler som det er i vognen i den posen?

Skrevet

Jeg så ikke så nøye på baksiden av den da jeg var i butikken siden jeg "ikke fikk kjøpe den" av mannen(har alt for mange poser desverre hadde lyst på den også). Men det står at den lett kan tilpasses barnevogn.

Om det ikke er det er det lett å sy knappehullssøm der du vil ha åpning til selene og klippe opp mellom der etterpå. Det har jeg gjort når jeg sydde om en annen sovepose jeg hadde.

Skrevet

Ja, det er sikkert lett om man kan sy eller f.eks. har symaskin. :) Men siden jeg har hverken eller, så må jeg gå for løsninger der jeg ikke trenger sy selv. he he:)

Skrevet

Men siden det står "Soveposen er også konstruert slik at den lett kan tilpasses barnevogn og pulk"

Kan det jo hende att det alt er sydd klart til å sprette opp slik det er i de nye voksiposene. kankje verdt å sjekke ut.

Skrevet

Ja, men da burde jeg vel kanskje se posen med egne øyne. hmmm. Jeg får tenke på det. Haster ikke med pose her altså. Men greit å se etter noe bra fordet. :)

Skrevet

Så dumt at jeg ikke så nøyere etter. jeg var på xxl på fredagen og kjøpe nye skistaver til eldste.

Skrevet

Vi har en termopose fra Kaiser, andre året datteren vår bruker den nå og den fungerer veldig bra. har lagt et lammeskinn i bunnen av vogna nå i vinter og hun har aldri vært kald. Posen er ekstra lang også, men husker selvfølgelig ikke hvor lang den er:)

Sjekk alexi.no

(ca 500 kr)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...