simla+kalv Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Blir sprø! Kvalm hver gang jeg spiser, går faktisk ned i vekt. Trett, trett og trippeltrett! Kvalm og uvel. Får dårlige nerver av dette her! Gir det seg aldri? Har da vært gravid før, men ikke hadd det så jævlig! Er 10+3 nå. Vurderer abort, for sånn som det er nå ville jeg ikke vært i stand til å ta meg av en baby! Fryser gjør jeg også, inntil beinet altså, umulig å få varmen i seg!
Mikkemafian Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Høres ut som meg før jeg begynte på postafen.. Var nesten like ille i forrige svangerskap, men da led jeg meg gjennom 5 mnd med oppkast, kvalme og elendig form. Denne gangen gikk jeg ned 4 kg på en uke, så jeg ba pent om å få prøve noe kvalmestillende.. Kanskje noe for deg?? Jeg er bare så utrolig glad for at det fungerer for meg!! Vet at det ikke funker på alle...
simla+kalv Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2009 Bruker afipran, postafen blir jeg så trett av...og det er det siste jeg trenger å bli nå! 5mnd. med oppkast sier du? Herregud, det høres ikke oppmuntrende ut, jeg som prøver å trøste meg med at alt blir bedre i uke 12..... den ungen her BØR bare bli skikkelig snill, altså;-)
Mikkemafian Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Er dessverre ikke noe fasit på det:) Men det kommer du ikke til å bry deg noe om... Vår har vært ganske slitsom med mye skrik og skrål!! Men så er hun verdens deiligste unge så det tåler vi!!
Irene Adler Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Du har min dypeste medfølelse, Simla. Høres prikk ut som min situasjon. 8 uker i dag og det begynte for en uke siden. Fryser, kvalm, kvalm, kvalm, sliten, trøtt. Forferdelig metallsmak i munnen. Blir kvalm av å spise og enda kvalmere av å ikke spise. Har nedtelling til uke 12 og prøver å overse alt jeg leser om kvalme som varer i månedsvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå