Gå til innhold

vil ikke ligge på magen..flere som kjenner til dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har en liten gutt på 3mnd og en uke,som jeg synes det kan virke som henger litt etter når det gjelder å holde hodet oppe..

vi øver litt hver dag,men han hyyler etter 2min.

har prøvd å ha han på sofaen så han kan se på meg å bli underholdt mens han ligger der,og forsøkt med leker men ingenting nytter..

han nekter å ligge på magen,og greier nesten ikke holde hodet oppe..

jeg har ikke samvittighet til å la han ligge der å hyle,så det blir jo lite trening..

 

noen som kjenner til dette?

og evt har noen tips?

når er det vanlig å kunne holde hodet godt oppe?han skulle vel kanskje greid dette nå...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår gutt blir også sliten. Men jeg slutter alltid treningen når han begynner å gråte. Vil ikke at han skal få alt i mot å ligge slik. Men det jeg har merket er at det kan være greit at jeg sitter med ham på fanget. Da setter jeg meg litt i nedoverbakke, med ham inntil brystet. På den måten får han øvd mye, men ikke så hardt som om han ligger strak på sofa el. Tror ikke du skal være for bekymret heller. Er jo forskjellig hvor fort dem klarer å holde hodet, og det kommer nok etterhvert. Jeg øver med ham endel, men vil ikke presse for mye.

Masse lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gullet har likt å ligge på magen, men det var en periode på to uker han HATA det. men jeg kjøpte ett lekespeil som han kunne se i mens han lå der.. og da ble det stas igjen.. så lærte jeg også ett triks av hs, som ikke jeg hadde tenkt på.. rulle ett teppe under brystet, skik at det ikke blir så slitsomt.. sånn at de ikke bruker kreftene på å holde balansen i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...