kokosyklus Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Og nå leser jeg her inne at det jo er helt feil... What to do? Hvordan skal jeg få overbevist mannen min om at det er skadelig??
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Synes det høres kjempekoselig ut jeg, så lenge snuppa kjenner bestefaren, og det gjør hun jo helt sikkert ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Du får ha et hysterisk anfall som ender med en lang krangel og samlivsbrudd. For en far som ikke ser sitt eget barns beste kan man da ikke leve med, pføy!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 tuller du?? herregud! du må jo bare ta henne med ut i snøen i bare body og strømpebukse så hun får 40 i feber da har du grunn nok til å holde henne hjemme...... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du kan jo seriøst ikke mene dette?? dere planlegger å sende henne til bestefar og etter du leser "her inne" tør du ikke sende henne alikevell??? det er da ikke skadelig å ha barnevakt på en 13 mnd baby? selvfølgelig skjønner jeg at du ser hva de andre skriver, men dun må jo klare å hja din egne meninger om ting. vår sønn var hos bestemor en natt når han var 6 uker, å han hadde det veldig bra.. vi også=)=) han har vært noen turer til besteforeldre etter det også.. og alt har vært supert! sønnen min er snart 2 år. er trygg på de fleste, utadvendt og en kjempe flott og god gutt! jeg kan ihvertfall skrive under på at han har taklet disse "forferdelige" besøken hos besteforeldre.. herregud!!! send vekk jenta!!!!og kos dere!
kokosyklus Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2009 Det må bli samlivsbrudd... For mitt barns beste!
meg & to små vampyrer Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 Jepp, ikke noe valg der nei. Tenk å presse både deg og jenta og deres hellige mor-barn-bånd som ikke burde kunne bryte på en slik måte... Jeg er sjokkert og horribelt oppgitt!!!!!
kokosyklus Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2009 hun er ikke klar for det ennå. hun fortalte det i stad. hun sa.. da da da og siden jeg kjenner henne best fotrstod jeg hva hun mente.
meg & to små vampyrer Skrevet 14. mars 2009 #9 Skrevet 14. mars 2009 Det er helt utrolig hva de kan formidle bare ved å vise litt sårhet i blikket f.eks. Ikke alle som ser det, men for virkelig gode mødre er det ingen kunst å se at dette er langt over streken og noe hun ikke ville selv! Nei, flere titalls dibbere kan ikke ta feil.
Gjest Skrevet 14. mars 2009 #10 Skrevet 14. mars 2009 Jeg tror du må gjemme henne så hun er borte i avreise tidspkt:) Da kan du skylde på ungen og unngå en heftig diskusjon med mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå