Gå til innhold

Liten mage??


<3 Snart tobarnsmamma <3

Anbefalte innlegg

Er 17 uker på vei nå og synes ikke magen synes veldig. Er det vanlig at den ikke synes så godt enda kanskje? Er førstegangs og ikke overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pris deg lykkelig;)

 

Får jo gjerne mage tidligere dersom en har fått barn før. Og noen bærer jo så langt inne at magen ikke synes så godt. Blir vel tungt nok etterhvert likevel..

Skjønner den at man ønsker å vise fram magen sin..men den kommer nok;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dette ikke bare gjelder meg! Hadde nesten begynt å tro at noe var galt med fosteret. Har nesten ikke antydning til mage og jeg er snart i 18 uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 26 nå og magen har først kommet de siste tre ukene. Frem til uke 20 - 22 kunne man knapt se det. Er også førstegangs og tynn til vanlig. Tror bare vi skal være glade for det:-) Når magen først kom så om den i rekordfart. I løpet av to uker gikk jeg fra flat mage til veldig synlig gravid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med førstemann fikk jeg ikke mage før i uke 25 ca...og den var ikke stor da heller akkurat;-)fikk ikke så voldsom mage i det hele tatt, og syns ikke det var tungt på slutten;-)

 

nå med nr 2 er jeg 16 uker og har like stor mage som i uke 25...kanskje litt større( men nå hadde jeg et par kg mer på magen enn sist;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen:) Betryggende å høre at det er normalt. Jeg tror nok også at tiden kommer snart der magen blir mer synlig etterhvert. Fosteret har nok god plass å gjemme seg på inni der skjønner jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er i uke 24 og har bare en liten mage:) har vært på UL i uke 18 og den er normal størrelse og da var magen liten:) så mye som er normalt:) magen kom liksom i voldsom fart fra uke 21...den kommer nok tidsnok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner deg veldig godt...Jeg er 2.gans, trodde at jeg skulle få større mage nå, fordi jeg har barn fra før...men nei da....er 21 uker på torsdag å folk vet ikke at jeg er gravid hvis jeg ikke forteller dem det liksom....

-husker godt fra jeg gikk med første mann...at det var litt kjedelig at alle kommenterte at jeg var så liten(veldig tynn fra før)...ble altid litt redd for at alt ikke var som det skulle, bare fordi at andre drev å kommenterte det hele tiden !!

-men vær gla du....du kommer til å hoppe rett i buksene dine :) herlig...magen min ble flat, rett etter fødsel....så magen kommer nok, etterhvert !! alt er også litt lettere når man ikke har så veldig stor mage :)

-Jeg er ihvertfall gla for at jeg ikke har stor mage denne gangen,vet den kommer....men søt liten kul holder for meg altså...

 

lykke til....HELT NORMALT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomjente: Takk for svar.

Skjønner at det er veldig varierende med hvor stor magen er. Det er ikke det at jeg vil ha så stor mage jeg heller, men en vet jo ikke hvordan ting skal være når en er førstegangs og begynner da å lure litt. Hvertfall når folk begynner å spørre: har du fått mage enda eller? Det holder med en liten kul for meg også:) Tror nok den kommer tidsnok. Det er jo positivt at en ikke legger på seg så mye da, de fleste vil jo inn i de samme størrelsene etterhvert etterpå også. Tipper at alt er litt lettere når magen ikke er så stor ja:)

Lykke til du og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høy er du da?

Tror det kan ha litt med høyde å gjøre også...for da har jo babyen mer plass.

JEg er ganske lita og ikke overvektig fra før. (er ca 162 cm høy) og jeg har fått litt mage nå som jeg er i uke 18, den poppet plutselig frem. Man ser det hvis man vet jeg er gravid, men bare hvis jeg har på trange klær... På kvelden ser man det veeeldig godt:-D Men som sagt, de som ikke kjenner meg kan jo tro at all overvekten min ligger på magen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat sett på en dansk side med magebilder og ble litt redd.Begynner på uke 15 i morra, og magen min er ikke i nærheten av de bildene jeg så der. Folk har jo store kuler allerede. Min vises bare om jeg har spist endel og går med trange klær, tror ingen ville gjettet at jeg er gravid. Hvorfor blir magen så stor hos enkelte når babyen fortsatt ligger nede i bekkenet da? Jeg er normalt slank og høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte flergangsgravide som får fort store mager, og de som er korte i overkroppen. Hvis du er høy og itillegg førstegangs er det jo ikke rart at du ikke har fått mage enda. Min poppet så vidt ut for 1 uke siden og jeg er slank og lav.

 

Mange som ikke får mage før uke 23-24.... Spesielt når man er høyere tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 uker og nå er det litt mer mage, men ikke sånn at man ser jeg er gravid om man ikke vet det, for de som ikke vet ser det ut som jeg har noen ekstra kilo på magen bare...er også førstegang

Jeg er 1.76 med normal vekt, når jeg var på UL for 2 uker siden var alt som det skulle sa jordmor.

 

Om kveldene blir jeg ofte oppblåst og da er det skikkelig stor mage, hehe og som regel veldig ubehagelig ;(

 

Magen popper nok frem når vi minst venter det, kan nesten se forskjell fra en dag til en annen:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...