mmmmstine Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Var hos jordmor og hun sa jeg hadde bakterier i urin, men at det sikkert ikke var noe....?! Hva kan det komme av at jeg har det i urin?
Underveis --> Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Du kan ha bakterier i skjeden, som følger med når du tisser i glasset. Dermed vises det som om det er bakterier i urinen, men at det faktisk kommer fra skjeden. Derfor anbefaler man ofte at man tisser litt først, og så fyller glasset. Spyle unna litt liksom ;-)
mmmmstine Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2009 Ok så ingenting å bekymre seg over?
Underveis --> Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Vanskelig å si, selvfølgelig- Regner med jordmoren din så om utslaget på stix'en var stort eller lite. Dersom man mistenker uvi, så tror jeg det er vanlig å sende prøven til dyrkning.
mmmmstine Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2009 Hmm jeg vet ikke.... men sikkert ikke så mye utslag da.... Har litt symptomer på uvi, men tror ikke det er det da.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Men står det noe på helsekortet ditt da?? Funn på urinprøve skal jo føres opp.. Vi har en naturlig bakterieflora i underlivet.. Om prøven du tok var litt forurenset ( f.eks utflod ) så kan det slå ut littegranne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå