Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 jeg må betale tilbake feilutbetalt overgangstønad.. jeg meldte fra om at jeg å barnefar flyttet sammen med en gang vi flyttet sammen, de sa at det var notert å alt fint. samme mnd fikk jeg overgangstønad, jeg ringte for å forsikre meg om at ingen feil var gjort å de sa det var rett.. greit tenkte jeg.. mnd etter fikk jeg igjen overgangstønad å jeg ringte igjen å forklarte situasjonen å de sa igjen at det var rett.. greit tenkte jeg jeg har hørt om folk som har fått det 3mnd etter så da tenkte no jeg ikke mer over det.. mnd etter ringte jeg igjen siden jeg fikk å de sa dette var rett men at jeg også kunne sende et nytt brev.. da tenkte jeg ok da fikk jeg 3mnd da siden jeg etter dette ikke fikk mer.. men nå, mange mange mange mnd seinere kom det vedtak i posten, å jeg ringte å klagde å nå kom det nytt.. i tok 5tusen på sin kappe siden de hadde gjort litt feil.. men siden telefonsamtalene ikke kan dokumenteres tar de bare utgang i det siste brevet de fikk fra meg, så de sier jeg har hold tilbake informasjon.. men makan til styr, jeg var til å med deg nede å stoppet det å de sa alt var greit, å når jeg da får å ringer å de sier det er riktig, hva skal jeg gjøre da? ikke tro de som jobber på nav? å siden jeg vet om flere som har fått 3mnd etter så ante jeg ingenting.. ja no sitter vi her med skjegget i postkassen å må ta opp forbrukslån siden nav side ansatte tydeligvis ikke kan reglene å informere helt feil!!! åååh blir så frustrert.. blir ikke mye ferie i sommer nå nei:( noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Men hvorfor brukte du av penger du visste var feil? Du skulle krevd å få et kontonummer for å betale tilbake pengene.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 jeg viste jo ikke at de var feil, siden de fortalte meg at det var riktig.. jeg forklarte jo hele situasjonen at vi var flyttet sammen å at eg fortsatt hadde fått å alt det der å de sa ja men de var riktig.. skulle jeg ikke stole på det de sa da? har jo hørt om flere som har fått 3mnd etter de flyttet sammen med bf.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå