Veslemus Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Straks tusler jeg overt til 2. trimester! Endelig er 12. uke snart fullgått =) Formen er noe bedre, men bekkenet kan jeg nok slite med en stund vet, jeg. Skal til fysikalsk behandling til uka, håper det hjelper. Ellers nyter jeg graviditeten =) Fått en fin, liten gravid mage allerede også!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Ååååå - så deilig å komme seg videre til 2 tri =) Satser på å "slite" meg gjennom 1 tri en gang til om ikke så altfor lenge... Har en veldig god magefølelse på at jeg blir fort gravid og at alt går bra neste gang - så jeg kommer nok etter etterhvert =) Lykke, lykke til videre =) Stooor klem fra
Veslemus Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2009 Meg og lille snuppis*1 MA/BO Takk Håper virkelig du kommer deg gjennom 1. tri fort! Hold meg oppdatert. Skrev til deg på bloggen =) Kjempeklem tilbake!
Anettemor82 Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Jeg også har akkurat 200 dager igjen idag:) hurra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå