Gå til innhold

Jippi 200 dager igjen til terminen =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Straks tusler jeg overt til 2. trimester! Endelig er 12. uke snart fullgått =)

 

Formen er noe bedre, men bekkenet kan jeg nok slite med en stund vet, jeg. Skal til fysikalsk behandling til uka, håper det hjelper. Ellers nyter jeg graviditeten =) Fått en fin, liten gravid mage allerede også!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå - så deilig å komme seg videre til 2 tri =)

 

Satser på å "slite" meg gjennom 1 tri en gang til om ikke så altfor lenge... Har en veldig god magefølelse på at jeg blir fort gravid og at alt går bra neste gang - så jeg kommer nok etter etterhvert =)

 

Lykke, lykke til videre =)

 

Stooor klem fra

Skrevet

Meg og lille snuppis*1 MA/BO

 

Takk :)

 

Håper virkelig du kommer deg gjennom 1. tri fort! Hold meg oppdatert.

 

Skrev til deg på bloggen =)

 

Kjempeklem tilbake!

Skrevet

Jeg også har akkurat 200 dager igjen idag:) hurra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...